Ik heb een Acer Travelmate 420. Gisteren moest XP zonodig weer allerlei updates installeren en daarna opnieuw opstarten. Oke dan. Maar bij het opstarten kreeg ik ineens de melding: "Schijffout, druk op ctrl-alt-del om opnieuw op te starten". Dus op ctrl-alt-del gedrukt en weer dezelfde melding.
Ik heb het vermoeden dat er dus iets in de HDD fout zit. Is hier wat aan te doen? Kan ik de HDD op een andere manier uitlezen zodat ik na het redden van m'n bestanden XP opnieuw kan installeren of is de HDD echt dood? Zijn er manieren om een laptop HDD via IDE uit te lezen (sluit ik 'm even aan m'n normale pc aan).
Ik heb overigens de recovery module van acer gebruikt en die zegt dat de boel gemaakt is maar niet dus.
(ik zat te twijfelen of dit hier thuis hoort of in WOS)
Ik heb het vermoeden dat er dus iets in de HDD fout zit. Is hier wat aan te doen? Kan ik de HDD op een andere manier uitlezen zodat ik na het redden van m'n bestanden XP opnieuw kan installeren of is de HDD echt dood? Zijn er manieren om een laptop HDD via IDE uit te lezen (sluit ik 'm even aan m'n normale pc aan).
Ik heb overigens de recovery module van acer gebruikt en die zegt dat de boel gemaakt is maar niet dus.
(ik zat te twijfelen of dit hier thuis hoort of in WOS)
[ Voor 7% gewijzigd door MichaelDell op 18-02-2006 10:51 ]
Tis Top in Tukkerland