Toon posts:

Beeldscherm geeft rare fout

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen,

Ik had laatst een topic geplaatst over Battlefield 2 Special Forces de nieuwe patch dat hij bij mij wel werkt en bij mijn broertje niet, ik ben er achter gekomen wat het probleem is, nl. hij ondersteund de videokaart niet meer :(. Nu heb ik mijn vaders videokaart (ATI RADEON 9600) in mijn broertjes computer gezet maar nu als ik de computer opstart zie ik niks, en na ongeveer 20 seconden komt er op het beeldscherm ''Out of Range'' te staan. Ik heb de videokaart al een paar keer eruit gehaald, opnieuw erin gezet, stroom van het beeldscherm eraf.. maar alles zonder succes :(. Het rare is dat mijn videokaart (ook een ATI RADEON 9600) het wel doet in mijn broertjes computer :*). Iemand een oplossing of idee wat dit kan zijn :9~

Angelo }:O

• SteelPan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:24
Waarschijnlijk staan de instellingen op de computer waar de Radeon uitgehaald is,hoger als wat jouw beeldscherm aankan.
Dus de resolutie en refresh rate zijn niet correct.
Stop de Radeon weer in de computer van je vader en stel deze waardes in op wat jouw scherm kan weergeven.
Dus resolutie bv. 800x600 en refresh rate 60mghz.
Daarna moet het wel lukken denk ik,en kun je de Radeon verder instellen naar de door jouw gewenste waardes.

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-02 23:46
Gewoon even opstarten in veilige modus en de drivers even weggooien die opnieuw installeren daarna.

Video kaart in een andere pc hangen heeft geen zin instellingen worden in het os opgeslagen en niet in de hardware.