Toon posts:

hulp bij aansluiten Hp scanner

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
zit met het volgende probleem wil mijn scanner hp 4400 c opnieuw installeren na her installatie windows Xp

na het afronden van de Hp software en ik mijn usb kabel in de pc steek zegt ie onbekend usb apparaat gevonden
weet zeker dat de software en drivers goed geinstalleerd zijn

iemand misschien een helpend idee

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Het komt voor dat de installatie andersom moet, eerst de scanner dan de software.

ARME AOW’er

Verwijderd

vraagt hij tijdens de installatie zelf niet om het inpluggen van de scanner?

zit hij via een usb-hub?, had ik problemen mee, moest eerste keer direct op een usb poort, daarna herkende hij het apparaat en kon het ook via de hub.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 10:50:
vraagt hij tijdens de installatie zelf niet om het inpluggen van de scanner?

zit hij via een usb-hub?, had ik problemen mee, moest eerste keer direct op een usb poort, daarna herkende hij het apparaat en kon het ook via de hub.
Dat was dus het probleem

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:30
Ik weet dat dit niet in dit topic hoort, maar ik vind het overbodig om een nieuw topic aan te maken voor een klein probleem en kon het na zoeken niet op GOT vinden.

Ik heb een hp 3400c en daar zitten 3 knoppen op. Als je die indrukt vraagt windows xp wat ik wil doen. De bedoeling is dan om de Scanner Wizard van Windows Xp op te starten ipv de Software van hp. Maar deze staat niet in het lijstje. Hoe kan ik deze toevoegen.