Toon posts:

[COD2] Alpha blending wordt niet ondersteund?

Pagina: 1
Acties:
  • 214 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb vannochtend COD 2 geinstalleerd maar ik krijg een foutmelding:

Afbeeldingslocatie: http://img104.imageshack.us/img104/1762/fout3wp.png

En als ik dan ok klik krijg ik er meteen weer een:

Afbeeldingslocatie: http://img104.imageshack.us/img104/686/fout25mc.png

Hoe komt dit?
Hoe is het op te lossen?
En wat is alpha blending?

;) Groeten Bram ;)

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

alphablending is transparantie effecten.
het alphachannel is een soort 4de kleurkanaal (naast rood groen en blauw) die de transparantie van een pixel aangeeft. je videokaart moet dat wel kunnen renderen.

wat je er aan kan doen: nieuwe videokaart kopen want ik zie in die COD2 logs dat je een SiS650 hebt, en das nog kutter dan een FX5200...

edit: games spelen met een onboard videokaart met de snelheid van een TNT2... what were you thinking? 8)7 helemaal dat je dan CoD2 gaat proberen.... niet naar het etiket gekeken? systeemeissen liggen een beetje hoger...

[ Voor 26% gewijzigd door McKaamos op 18-02-2006 10:40 ]

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Verwijderd

Jouw videokaart ondersteund blijkbaar geen alpha blending (je hebt , neem ik aan, de nieuwste drivers geinstaleerd). Het is ook niet slim om met een SiS grafische chipset te gaan gamen.... 8)7

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 10:41:
Jouw videokaart ondersteund blijkbaar geen alpha blending (je hebt , neem ik aan, de nieuwste drivers geinstaleerd). Het is ook niet slim om met een SiS grafische chipset te gaan gamen.... 8)7
zelfs met de nieuwste drivers heb je nog geen alpha blending.
ook de vertex shader en pixelshader mist op die kaart, en ook die krijg je er niet bij met nieuwe drivers... gamen met die videokaart kan je gewoon helemaal vergeten...

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• synthesix
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-09-2017
En ook al zou zn kaart wel werken, 1fps is ook niet alles :P
Of hij moet kunnen schieten zonder visuele feedback, is wel een goede training voor het geval je nog een keer blind word