PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?
Ik heb hier dus ook gigantische problemen mee... nu kan ik niet meer werken tijdens het opnemen...
Versie 1.5 staat weer terug... maar als er iemand een goede oplossing heeft...
Versie 1.5 staat weer terug... maar als er iemand een goede oplossing heeft...
[IMG]http://www.danasoft.com/sig/dannyversluis.jpg[/IMG]
Ah, hier ben ik dus niet de enige in.
Ellendig is het als je gewoon lekker wilt multitasken!
Een oplossing ervoor heb ik ook nog niet gevonden.
In ieder geval niet in de Help-docs van Audition.
Ellendig is het als je gewoon lekker wilt multitasken!
Een oplossing ervoor heb ik ook nog niet gevonden.
In ieder geval niet in de Help-docs van Audition.
Dit probleem had ik ook, de oplossing is door bij het menu:
edit / audio hardware setup
De optie "release ASIO driver in background" uit te zetten.
edit voor vraag twee:
Je meter mag niet in het rood komen, dat betekend dat je digitaal clipt. Ofwel je zit voorbij de 0dB en dat is in principe niet mogelijk bij een digitaal audio signaal. Je moet er dus voor zorgen dat je er net iets onder zit, -1 a -2 dB is genoeg. Als je vervolgens je opname gaat afmixen met bv de multiband compressor oid, dan kan je hem daarmee weer op -0.5 dB zetten. Daar komt bij dat bv MP3 wat moeite heeft met echt 0dB punten, terwijl het bij -0.1dB goed gaat. Als je de boel wel laat clippen in het rood, dan betekend het in feite dat je signaal tegen het maximum aanzit en crap zal klinken (het is immers verkloot).
edit voor vraag twee:
Je meter mag niet in het rood komen, dat betekend dat je digitaal clipt. Ofwel je zit voorbij de 0dB en dat is in principe niet mogelijk bij een digitaal audio signaal. Je moet er dus voor zorgen dat je er net iets onder zit, -1 a -2 dB is genoeg. Als je vervolgens je opname gaat afmixen met bv de multiband compressor oid, dan kan je hem daarmee weer op -0.5 dB zetten. Daar komt bij dat bv MP3 wat moeite heeft met echt 0dB punten, terwijl het bij -0.1dB goed gaat. Als je de boel wel laat clippen in het rood, dan betekend het in feite dat je signaal tegen het maximum aanzit en crap zal klinken (het is immers verkloot).
[ Voor 68% gewijzigd door MidiMaze op 30-12-2006 22:16 ]
blabla
Dankje! Argh, zo veel gekloot om 1 zo'n naar parasitair vinkje!MidiMaze schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 22:11:
Dit probleem had ik ook, de oplossing is door bij het menu: