Toon posts:

[ME] Knipperende cursor in ME na install wireless lancard*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,
Ik heb hier een PC met WindowsME, na de installatie van een 3COM Wireless lancard (geschikt voor oa. WinME) is het niet meer mogelijk om de PC te rebooten cq. op de normale manier af te sluiten, er verschijnt dan een zwart scherm met linksboven een knipperende cursor waarna er niets meer gebeurt.
Het enige wat dan rest is, de aan-uit knop enige seconden vasthouden om de PC uit te schakelen.
Het betreft een P3 met 256MB ram met een schone installatie van Windows ME, bij het installeren van de lancard heb ik eerst de software geinstalleerd en daarna pas de kaart (zoals volgens de instructies)
heeft iemand een oplossing of tip voor mij??
Bij voorbaat dank John.

• Katert
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-11-2024
Windows ME weggooien...

Zelden een brakker stuk software gezien dan Windows ME. Als je geen XP op die machine wilt hebben, kun je er nog beter Windows 98SE op zetten.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Heb je al eens geprobeerd de software te de-installeren? Is het probleem daarmee dan weg? :)

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Katert schreef op zondag 19 februari 2006 @ 11:15:
Windows ME weggooien...

Zelden een brakker stuk software gezien dan Windows ME. Als je geen XP op die machine wilt hebben, kun je er nog beter Windows 98SE op zetten.
Ik ben het daar helemaal mee eens. Het klinkt misschien gek maar probeer eens windows 2000. Is duizend keer beter dan ME( heb zelf ME gehad ik weet waar ik over spreek. Ik heb het zlefs in combinatie met sonicstage gehad. Dit is ook brakke software)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Windows ME in safe mode booten al geprobeerd, zonder netwerk :?
Dan proberen om die software te verwijderen.

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)