EmergeCore IT-100 welk IP?

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• jeroendevries
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-03-2025
Ik heb via via een EmergeCore IT-100 gekocht, alleen nu weet ik niet welk ip adres dat ding heeft heb al op website's gekeken maar niks gevonden om dat apparaat te resetten. Iemand een idee om achter het ip van ding te komen?

site van fabrikant ook niks gevonden alleen dat ik support kan bellen maar dat kan dan pas maandag weer.

Sex is like hacking. You get in, you get out, and you hope you didn't leave something behind that can be traced

• Abom
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-02 09:37
Wat heeft dit in hemelsnaam met PNS te maken? Zit er geen handleiding bij, misschien de vorige eigenaar even raadplegen, geen configuratie software?

[ Voor 34% gewijzigd door Abom op 18-02-2006 00:18 ]

• jeroendevries
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-03-2025
Als die hier niet hoord graag verplaatsen mod. En idd geen handleiding of software .

Sex is like hacking. You get in, you get out, and you hope you didn't leave something behind that can be traced

• silverstorm
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-02 12:35

silverstorm

tearing me apart

Je kan alleen maar de support bellen, dus dat betekend dat je (even) moet wachten. De "manual" komt via de configuratie.

Poverty stole your golden shoes, but it din’t steal your laughter
Fools memorize, smart people make notes

Het sysadmin irc-cafe

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:54

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Nee, dit is idd geen PNS.
Als je zo desperate bent : creer een gesloten LAN met daarop alleen het apparaat en 1 PC, draai vanaf de PC een IP zoeker tool (waar er honderden van te vinden zijn) en wacht geduldig af.

Tijd voor een nieuwe sig..

Dit topic is gesloten.