ik heb een data kabel voor en oude nokia 3310 (via usb, wordt herkend als com4). Dit werkt perfect met alle phonemanager programma's zoals mobiledit en dergelijke. Maar mijn bedoeling is dat als ik een sms stuur naar die nokia met een bepaald tekst, bijvoorbeeld 'server start' dat 'een programma' vervolgens een .exe uitvoerd die mijn server start. Alleen ik kan nergens software vinden die sms kan inlezen en vevrolgens een daar aan gekoppelde taak kan uitvoeren.
Ook kwam ik op sommige sites .dll's tegen voor visual basic om sms in te lezen via com. Helaas moet je heirvoor betalen, ale iemand hie reen gratis versie van weet dan kan ik mijn eigen visual basic programma programmeren. Het liefst heb ik natuurlijk een kant en klaar programma
thanx hoe dan ook:P
greetz themuzz
Ook kwam ik op sommige sites .dll's tegen voor visual basic om sms in te lezen via com. Helaas moet je heirvoor betalen, ale iemand hie reen gratis versie van weet dan kan ik mijn eigen visual basic programma programmeren. Het liefst heb ik natuurlijk een kant en klaar programma
thanx hoe dan ook:P
greetz themuzz