Toon posts:

wusb54gv4.exe (linksys) error bij afsluiten xp

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Misschien een wat rommelige titel voor sommige mensen, maar ik zal het proberen uit te leggen. Als ik XP afsluiten of probeer te herstarten krijg ik een mooi rood rondje met een wit kruis, kortom een error. Daarin de mededeling dat het de Wusb54g betreft, kortom mijn linksys netwerk adaptertje. Hij sluit verder wel af, maar het is enorm irritant. De error heet ook wusb54gv4.exe.

Op onderstaand forum zie je dat er al meer mensen zijn met dit probleem, maar geen van allen weet een antwoord.

http://www.linksysinfo.or...e=viewtopic&t=265&p=50936

Ik hoop dat de mensen op Tweakers me wel kunnen helpen ;)

• silverstorm
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03:14

silverstorm

tearing me apart

Werkt een de- en herinstalatie niet? Staat er nog meer info in het venster? Zijn alle internet/netwerk apllicaties afgesloten of draait msn of gmailnotify oid nog ergens in de background?

Poverty stole your golden shoes, but it din’t steal your laughter
Fools memorize, smart people make notes

Het sysadmin irc-cafe

Verwijderd

Hallo,

kijk eventjes in welke folder de wusb54gv4.exe staat, als dit bestand in C:\Windows\System32 staat, dan zou het weleens malware kunnen zijn.
De ' echte' wusb54gv4.exe zou moeten staan in C:\Program Files", met een file size van 1432576 bytes of 5208576 bytes.

Verwijderd

Topicstarter
Hij staat ook inderdaad in C:\Program Files\... en niet in de System32, dus dat is gewoon goed.

En betreft herinstallatie durf ik niet aan, ben blij dat ik het in ene keer werkende heb gekregen, maar ga anders misschien binnekort wel over tot herinstallatie als het me echt begint te irriteren.