windows media player doet irritant

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kami124
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-08 01:33
hey,

Ik heb het volgende meningsverschil met windwos media player(tis geen bug namelijk). Elke keer als ik mijn windows media player verkeerd afsluit bv. doordat ik het beu ben te wachten om dat "oooooh zo snelle windows" af te sluiten. Draai ik gewoon de knop van m'n stekkerdoos om. Hierbij sluit ik dus windows media player verkeerd af.

Als ik dan de volgende keer opnieuw opstart moet ik al mijn invoegtoepassing opnieuw aanzetten omdat windows media player die uit voorzorg heeft afgesloten.

Afbeeldingslocatie: http://img445.imageshack.us/img445/8489/media8ks.jpg

nu is mijn vraag. is er geen bestandje of registerregeltje of iets om dit eruit te halen?? vreet irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is niet echt gezond voor de houdbaarheid van je hardware om, als o.a. je hdd's nog data aan het wegschrijven zijn, de stroom er in 1 keer vanaf te trekken. Je kan beter wat register aanpassingen doen zodat Windows gewoon snel afsluit, en daar is met google genoeg over te vinden. (hint: Auto End Tasks and WaitToKillServiceTimeout)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2006 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kami124
Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 09:52:
Het is niet echt gezond voor de houdbaarheid van je hardware om, als o.a. je hdd's nog data aan het wegschrijven zijn, de stroom er in 1 keer vanaf te trekken. Je kan beter wat register aanpassingen doen zodat Windows gewoon snel afsluit, en daar is met google genoeg over te vinden. (hint: Auto End Tasks and WaitToKillServiceTimeout)
mmh register aanpassing, het liefst laat ik mijn register gewoon lekker met rust.

maarja zol voortaan windows dan maar gewoon afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kami124 schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 21:57:
nu is mijn vraag. is er geen bestandje of registerregeltje of iets om dit eruit te halen?? vreet irritant
kami124 schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 10:44:
[...]

mmh register aanpassing, het liefst laat ik mijn register gewoon lekker met rust.
:P :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kami124
ja idd beetje dom uitgelegd. maar ik bedoel eigenlijk meer iets van.

1 bestandje van 0 naar 1 maken dat op windows media player effect alleen heeft.(dat wil ik wel doen)

als ik veel registerwijzigingen op windows zelf ga doen dan wil die denk ik wel eens gaan crashen.(ik heb niet veel verstand van het register vandaar dat ik dit ook liever niet wil doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Auto End Tasks hoef je ook alleen maar een 0 naar een 1 te veranderen, en het sluit al een stuk sneller af.

Je gebruikt winxp zie ik aan je screenshotje bovenin, dan is het deze waarde:
[HKEY_USERS\.DEFAULT\Control Panel\Desktop]
"AutoEndTasks"="1" (Standaard is het uitgeschakeld en staat het op "0")

Maar goed, als je het liever niet doet kan ik dat begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kami124
Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 13:39:
Bij Auto End Tasks hoef je ook alleen maar een 0 naar een 1 te veranderen, en het sluit al een stuk sneller af.

Je gebruikt winxp zie ik aan je screenshotje bovenin, dan is het deze waarde:
[HKEY_USERS\.DEFAULT\Control Panel\Desktop]
"AutoEndTasks"="1" (Standaard is het uitgeschakeld en staat het op "0")

Maar goed, als je het liever niet doet kan ik dat begrijpen.
ooh is het maar 1 ding dat ik moet veranderen?? of zijn er nog meer registersleutels die ik kan veranderen??

want een paar dingen wil ik wel veranderen.

[ Voor 7% gewijzigd door kami124 op 18-02-2006 14:24 ]

Pagina: 1