Toon posts:

Welke laptop moet ik nemen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond,
ben op zoek naar een goede laptop die een goede performance heeft, lang met de batterij kan (liefst zo`n 4 uur of langer), wireless lan onboard en uiteraard niet al te duur is (max € 1000).
Mensen met idëeen? Ikzelf ben wel gecharmeerd van de Compaq NC6120.

Pitchdown

• .daan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09-2023

.daan

{visibility:hidden;}

Voor prijsvergelijk, zie de pricewatch.
Om goed advies te kunnen geven is het wel van belang dat we weten wat je met de laptop wilt gaan doen, verschillende toepassingen vragen om verschillende eisen, en zeker bij een laptop van <1000 euro speelt dat een belangrijke rol.

[ Voor 4% gewijzigd door .daan op 17-02-2006 22:01 ]

public void ik()

• Groever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:47
Dat is inderdaad een uitstekende laptop, met lange batterijduur door Centrino-platform. Ik neem aan dat je al op internet hebt gezocht voordat je hier een topic maakte, dat wordt namelijk wel verwacht, dus op zich is dit een goede keus. Het verbaast me eigenlijk dat je dat kan krijgen voor minder dan 1000 euro :p

Verwijderd

Topicstarter
klopt, deze laptop heb ik voor bij ons op het werk aangeschaft. Heerlijk dingentje...echter zie ook veel laptops van acer langskomen rond dezelfde prijsklasse die kwa specificaties wat hoger liggen. Ik heb echter met acer altijd het gevoel dat je een stuk plastic in je handen hebt.....
Overigens wil ik niet al te veel zware applicaties draaien..echter wil ik in geval van...wel een mogelijkheid hebben om een wat zwaardere applicatie te draaien....
Groever schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 22:01:
Dat is inderdaad een uitstekende laptop, met lange batterijduur door Centrino-platform. Ik neem aan dat je al op internet hebt gezocht voordat je hier een topic maakte, dat wordt namelijk wel verwacht, dus op zich is dit een goede keus. Het verbaast me eigenlijk dat je dat kan krijgen voor minder dan 1000 euro :p

Verwijderd

Topicstarter
Kijk bijvoorbeeld naar de : Acer Aspire 5002WLMi (Turion 1.6; 1024MB; 100GB; DVD+/-RW; 15"TFT; WXP Home) voor € 960...
en die turion is ook nog is een 64 bit processor?

• kemphaas
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-02 16:04
Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 22:14:
Kijk bijvoorbeeld naar de : Acer Aspire 5002WLMi (Turion 1.6; 1024MB; 100GB; DVD+/-RW; 15"TFT; WXP Home) voor € 960...
en die turion is ook nog is een 64 bit processor?
Klopt, een turion is een 64-bit processor, veel werkgeheugen en grote hardeschijf maakt hem tot een goede laptop.

Werk hard als je tijd hebt, dan heb je tijd als je hard moet werken.

Verwijderd

Topicstarter
Maar goed..
waar kies je dan voor ...voor die hp of de acer...of nog een andere optie?
kemphaas schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 07:52:
[...]

Klopt, een turion is een 64-bit processor, veel werkgeheugen en grote hardeschijf maakt hem tot een goede laptop.

• Groever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:47
------Misschien offtopic maar ook weer ontopic-------
Het lijkt mij een goed idee om een nieuwe Laptop BBG te maken, i volunteer :P
Pagina: 1