Overdrijven kan natuurlijk ook...

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barre_Code
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-07 13:07
Dat ik niet helemaal goed mijn tekst verwoordde in deze http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1545424 advertentie kan me voorstellen. (PM was een verkeerd woord) Maar om nou gelijk van +4 naar 0 te springen is weer wat overdreven.

Naar mijn mening (en die van anderen) was deze persoon een beetje vaag bezig met advertenties plaatsen. De reden dat ik reageer is zeker niet om de moderators voor te zijn maar om zo iemand te helpen in zijn ontwetendheid van wat wel en niet kan qua advertentie's opnieuw plaatsen. (Juist om die ban o.i.d te voorkomen!).

Als dit zo ondergewaardeerd wordt zal ik het niet meer in mijn hoofd halen iemand te helpen/anderen te helpen door een opmerking te plaatsten. Dat hebben jullie me wel afgeleerd. Bedankt! _/-\o_

(enne, wat was eigenlijk precies de reden? Iets maakt me toch wel nieuwschierig :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bszz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:47
Volgens mij hoort je reactie in het Buyer's forum (kan iemand 'm even verplaatsen?))

Volgens mij gaat het erom dat V&A niet gebruikt hoort te worden om:

-Elkaar eens goed de les te lezen;
-Eindeloos te zeiken over vraagprijzen terwijl je helemaal niet wilt kopen;
-Je frustraties bot te vieren
....etc

Tuurlijk er is een FAQ, er zijn regeltjes. Als je denk dat een advertentie in strijd is met de FAQ, dan is daar een meldpunt linkje voor (onder de titel van de advertentie). (En zo ben jij denk ik ook aan die 0 gekomen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Je reactie is an sich wel goed, de waardering gaat alleen nergens om. Een +4 om iemand (lomp?) terecht te wijzen is niet te verdedigen tegenover andere +4's..... en ja, dan wordt 'ie in beweging gezet.

En dan blijft de vraag wat je er dan mee doet? Dan kijk je echt naar de inhoud en dan is 'ie helaas offtopic.
Wel vervelende kwestie, want wij willen uiteraard ook de user binnenboord houden maar ook het systeem niet met 10 duplos opzadelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01:01

botoo

💀 too old to die young

Quote:
Reageer uitsluitend op de inhoud van de advertentie, niet op de vorm of andere niet ter zake doende onderwerpen.
In dat kader en meegenomen wat een onfris gedoe het was rond de advertenties van die user zijn alle reacties 'genullificeerd' (of minder) en de adv. zelf is afaik verwijderd.

Ergo: bedankt voor je moeite, maar om dat met een +4 te waarderen is iets te veel van het goede.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-07 22:05

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Hetgeen /me bszzz vermeld klopt. :)

Tweakers.net heeft niets voor niets een meldpunt in Vraag en Aanbod. Je had beter, ipv deze opmerking, via het meldpunt een melding kunnen maken, zoals een aantal users gelukkig deden. :) De reactie die je plaatste voegt niets toe aan de advertentie en werd door de adverteerder als flamebait opgevat. Gezien de daarop volgende reacties van de adverteerder en van andere users groeide, juist door je reactie, de advertentie uit tot een elkaar affakkelen draad.

Vraag en Aanbod is er om te adverteren. De reactie mogelijkheid is er voor om aanvullende informatie te geven of te vragen. Informatie die betrekking heeft op de advertentie. Ze is er echter niet voor om elkaar, zoals /me bszzz vermeld.

-Elkaar eens goed de les te lezen;
-Eindeloos te zeiken over vraagprijzen terwijl je helemaal niet wilt kopen;
-Je frustraties bot te vieren
....etc

Je reactie was zeker geen +4 waard en is dan ook op 0 geplaatst. De gehele draad is, op mijn verzoek, door een Powernod recht getrokken waarna de advertentie, om geheel andere redenen dan die je aandroeg verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barre_Code
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-07 13:07
+4 slaat nergens op en vraag me dan ook af wie dat zo hoog modereerde. Echter was ik meer benieuwd waarom het dan met -4 in aftrek werd gepowermod en niet met -3. De standaarwaarde is namelijk 1 en niet 0. Maar het gaat erom dat ik de mod nu begrijp. :)
Pagina: 1