Toon posts:

asus A5e toetsenbord/driver error

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi,
Ik heb van de week een asus A5E gekocht via internet (2dehands)
Er zaten niet alle boekjes en drivers bij, deze heb ik dus van de asus site gehaald.

Ik denk dat er iets mis is gegaan met de drivers want als ik wou inloggen met administrator en wachtwoord zaten alle letters door elkaar. dit wil zeggen dat als ik een P drukte het een 1 werd ofzo.

Hoe kan dit? ligt dit aan drivers? Weet iemand een site van asus ofzo die hele cd's die bij laptops worden geleverd aanbied?

Laptop is:
Asus A5e
Specs:
http://www.asus.com/produ...204&model=581&modelmenu=1

dankje alvast, ik heb schone install van xp erop en via remote kan ik wel inloggen.

Verwijderd

Niet per ongeluk tijdens installatie van xp andere invoertaal voor het toetsenbord gekozen?

Ik heb zelf ook een asus laptop en bij mijn weten zijn er geen drivers voor toetsenborden door asus uitgebracht. IK zelf ook soort gelijkprobleem met het euro teken. Als ik dat in het scherm moet doen moet 2x keer de toetscombinatie doen, de 1e keer wordt Paint opgestart... |:( Iemand enig idee hoe ik dit uit kan zetten?

• Ossenaar
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-01 13:07

Ossenaar

Oss de Gekste !!!

Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 21:35:
Ik denk dat er iets mis is gegaan met de drivers want als ik wou inloggen met administrator en wachtwoord zaten alle letters door elkaar. dit wil zeggen dat als ik een P drukte het een 1 werd ofzo.
Hoe kan dit? ligt dit aan drivers?
Misschien gewoon het numlocktoetsje ingedrukt gehad ?

De kick van Electric!

Verwijderd

Topicstarter
nee maar wat ik vreemd vindt is dat sommige drivers van de asus site het gewoon niet doen. daarom vroeg ik ook andere cd ofzo.
maar toetsen doen nu weer normaal en hoop dat het zo blijft. Anders mot ik de garantie lijn maar gaan bellen ofzo :)