NFS:Underground resolutie aanpassen lukt niet*

Pagina: 1
Acties:

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Beste mensen,

Ik heb hier een officiële 2CD's versie van NFSU (het is wel de OEM versie) die ik zojuist geïnstalleerd heb. Dat verliep prima en ook de 1.4 patch heb ik erop gezet (geeft hij ook ingame aan).

Nu run ik die 3DSetup en daar stel ik mijn videokaart in (Radeon 9600 Mobility op originele Catalyst 5.8 van ATi en een SP2 Windows XP Pro :) ). So far so good.

Dan start ik NFSU en ik zie de reso erg laag staan. Ook ingame valt het enorm op. Ik zet hem nu ingame (in het menu) op 1280x1024. Er gebeurt niets, maar ik dacht, dat pakt wel op als ik ga racen. Niet dus, ik zie duidelijk aan de graphics (en de grootte van de map en andere info bars) dat hij nog op 640x480 draait.

Nu ging ik even speuren en ik vond in de 3DSetup.ini de volgende regel -->

Hide_Resolutions=1

Die heb ik veranderd naar -->

Hide_Resolutions=0

En nu herstart ik dat 3DSetup.exe programma en zie ik alleen de resolutie 640x480 staan. Dit bevestigt eigenlijk mijn vermoeden. Ik wil het spel dus graag op 1024x768 of 1280x1024 zetten. Ik krijg het echter echt niet voor mekaar en kan geen .ini vinden waar ik het hard in kan zetten. Als iemand een oplossing weet, let me know :) !

De meeste mensen deugen!

• Cassius
  • Niet online
Ik heb nog steeds geen oplossing. Heb wat oplossingen van NFSU:2 geprobeerd (alles op highest zetten en spel rebooten) maar ook dat mocht niet baten. Mijn DirectX versie is ook up to date, zie ik iets over het hoofd? Kan ik de reso in het ATi driver menu ergens forceren? Of weet iemand waar ik een verborgen NFSU.ini kan vinden ofzo :/ ?

Ik hoor het graag!

De meeste mensen deugen!

• Krizzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-11 12:37

Krizzie

Progressive Music \o/

Misschien beetje domme vraag maar druk je wel op enter als je de resolutie hebt veranderd? :)
Dan wordt je beeld zwart en pakt hij de gekozen resolutie. :)

Geluidswolk

• Cassius
  • Niet online
Tried that mate :) .

De meeste mensen deugen!

Verwijderd

Hielp niet zeker?