Mini-ITX 19" case voor Asterisk server

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Dieter
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-07-2021
Hallo,

ik wil mijn asterisk server wat professioneler maken met een Mini ITX Epia M10000. Daarrond zou ik graag een korte 1U 19" case steken zodat ik deze in een patch-kast kan zetten. Er bestaan korte 19"cases (http://www.icp-epia.co.uk/site/datasheet_rack1u360.html). Travla heeft er ook.

Nu mijn probleem. Na het mailen met een aantal shops blijken deze allemaal distributeurs te zijn! Ik moet meteen 10 exemplaren kopen anders kan ik er niet aan geraken. Géén optie dus.

Ik heb al gezocht op google en op GOT maar kan niet echt een winkel vinden die deze cases "los" verkoopt. Kan iemand me verder helpen ?

Langs de andere kant las ik op GOT dat ik speciaal geheugen nodig heb (low profile voor 1U???) Klopt dit, want deze modules kosten redelijk veel heb ik gezien. Zou ik dan niet beter af zijn met een 2U ?

Ter info :

Ik heb de volgende patchkast in het oog :

Digitus 7U wallmount 19" patchkast met glazen deur (SOHO Line Zelfbouw (uit voorraad leverbaar!))
Afmetingen (gemonteerde patchkast): 358mm x 520mm x 400mm (HxBxD, binnenhoogte: 314mm)
Afmetingen platte verpakking (ongemonteerd): 420mm x 550mm x 130mm

Ik heb nog een 1U HP switch en een 1U patchpanel op het ook. Daarnaast zou er nog een 2de server in moeten.