Powerdirector start niet op

Pagina: 1
Acties:
  • 136 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• The_Eaxfer
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:25
Mijn vader heeft een jvc camera gekocht met een harde schijf. hier zat het programma Powerdirector bij om de videobeelden te bewerken.

Nou is het probleem dat Powerdirector niet wil op starten. |:( Er gebeurt gewoon helemaal niks als je het programma opstart. De software doet het op mijn computer zonder problemen.

Heeft iemand hier ervaring mee? of een oplossing?

Ik heb het forum en internet al afgespeurd maar ik kan niks vinden over dit probleem.

Hier de specificaties van de computer (laptop)

Compaq presario r3380ea
Amd 64 3000+
1024MB
80 GB
Nvidia geforce4 440 go 64mb
Windows xp sp2

• kami124
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-07 19:59
ik neem aan dat je windows xp hebt??

Ik weet niet hoe nieuw die camera is.

maar als het al een vrij oude is heb je kans dat die niet op windows xp draait (dat programma dan).

edit: heb je ook de laatste versie van dat programma?

[ Voor 14% gewijzigd door kami124 op 17-02-2006 22:10 ]

• The_Eaxfer
ja, ik heb inderdaad xp (sp2) zoals vermeld in mijn post.

Die camera is net nieuw, daarnaast bestaan oude camera´s met een hardeschijf niet 8)

De software wil gewoon niet starten op de laptop terwijl het op een willekeurig ander systeem wel gewoon draait.

• kami124
The_Eaxfer schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 22:21:
ja, ik heb inderdaad xp (sp2) zoals vermeld in mijn post.

Die camera is net nieuw, daarnaast bestaan oude camera´s met een hardeschijf niet 8)

De software wil gewoon niet starten op de laptop terwijl het op een willekeurig ander systeem wel gewoon draait.
oohja idd laatste regel staat nog net win xp sp 2. khad geen zin om alles te lezen hoor en verstand van camera's heb ik niet echt dus vandaar dat ik niet weet dat er in de nieuwere geen harde schijf zit.

btw als je ctr alt del doet (taskmanager) draait het programma daar dan wel??

en ga eens naar de map van het programma zitten er daar ook nog andere .exe's in?

[ Voor 7% gewijzigd door kami124 op 17-02-2006 22:26 ]

• The_Eaxfer
heb ik al geprobeerd, je ziet het programma er een seconde staan en dan is het weer weg. hij start dus heel even op en sluiten daarna gelijk weer af, maar daar merk je niks van
het programma komt niet in taskmanager te staan, ik dacht van wel maar dat is dus niet zo

[ Voor 22% gewijzigd door The_Eaxfer op 17-02-2006 22:45 . Reden: verkeerde informatie ]

• kami124
en een antivirus programma??

mischien denkt dat programma wel dat het een virus/spyware is en blokkeerd het.

• The_Eaxfer
nee, ik ben zelf ook een ict´er en heb zulk soort dingen gelijk uitgeprobeert. Hij wil gewoon niet werken, vandaar dat ik hier op het forum om hulp vraag.

• The_Eaxfer
even een klein schopje.

niemand ervaring met dit programma?
Pagina: 1