Toon posts:

Cygwin account verzoek voor eve-online

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb een ietwat vreemd verzoek.
Ik ben momenteel bezig met het op zetten van een ssh tunnel via cygwin en Putty.
Cygwin draait op mijn Desktop prima alles is ok.
Maar vanaf mijn werk kan ik niet inloggen met Putty.Ik krijg meteen connection time out of refused.
Kortom ik moet nog wat aanpassingen verrichten in de configuratie tussen deze twee programma`s.

Nu wil ik het alleen gebruiken om tijdens mijn nightshift`s Eve-online te kunnen spelen.

Mijn vraag is of iemand bereid is mij tijdelijk een login account te verstrekken zodat ik de komende 16 uur kan inloggen op Eve-online en lekker mijn nacht kan doorbrengen.

Hopelijk kan iemand me even hiermee van dienst zijn. _/-\o_

Alvast bedankt.

• daft_dutch
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-12-2025

daft_dutch

>.< >.< >.< >.<

volgens mij werkt openGL niet via een remote Xserver

>.< >.< >.< >.<

Verwijderd

Topicstarter
Alles werkt prima want ik had de verbinding voorheen via een oud collega.
Het gaat er alleen om dat ik met Putty even tijdelijk een inlog verbinding heb met een werkende ssh server. De rest stel ik zelf dan in zoals het IP adres en poort ( 26000) van de game server.

Heb het tot op 2 weken geleden een half jaar zo gedaan. Maar ik probeer het nu zelf op te zetten maar er gaat iets fout tussen het inloggen met Putty op mijn ssh server die thuis op mijn Pc draait.

Portforwarding alles is goed ingesteld maar ik krijg geen verbinding met mijn SSH server.( zal toch niet aan die livebox leggen?).

Moet er op mijn werk met mijn laptop via SSH poort 23 uit en op poort 22 op mijn thuis PC in en dan naar de game server.

Maar ook al geef ik mijn juiste Ip adres op ik krijg steeds de melding can`t fount host or does not exist etc etc.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2006 18:47 ]

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

ik zou sowieso even een linkje naar je mail of jabber (of dat 'andere' protocol) geven.
Als ik al zoiets zou hebbne zou ik het niet posten hier en plein public.

ben btw benieuwd of een modje dit goed vindt.

Zaram module kopen voor je glasvezelaansluiting?

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Ik vind het vrij kansloos om hier te gaan bedelen voor accounts op andermans machines hoor 8)7
Dus maar op slot, want een echte discussie zie ik hier niet uitkomen enzo :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.