"We do not first see, then define, we define first and then see" (Lippmann)
[ Voor 22% gewijzigd door MarkvE op 17-02-2006 17:13 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
"We do not first see, then define, we define first and then see" (Lippmann)
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2006 17:18 ]
nevermind me
Ik zag net wat door het beeld flitsen
[ Voor 28% gewijzigd door CHeff op 17-02-2006 22:08 ]
[ Voor 8% gewijzigd door [BoSS] op 17-02-2006 23:39 ]
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
volgens mij is dat niet het geval bij een upload, althans dat lijkt me niet (hoewel ik IE tot alles in staat zieSinergyX schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 17:13:
Is die statusbalk van IE niet gewoon een "timer-balk" die een time-out pagina geeft als het allemaal te lang duurt? of kom ik nu weer onder mijn steen vandaan kruipen?
ehm, daar heb je niks mee te maken met een upload, die zou de browser zelf moeten sturen bij een upload-NMe- schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 17:17:
Als jouw webserver voor dat bestand gewoon Content-length header meestuurt, dan zal Internet Explorer zijn berekeningen daar wel op baseren.
Hoe wil je dat gaan doen in Flash danorf schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 00:22:
Ook met Flash kun je eventueel een mooie progressbar laten zien. (en direct meerdere bestanden tegelijk uploaden, bijv. in eens een hele map foto's)
Flash 8 heeft een upload control zoals html forms, maar daar heb je het ook wel mee gehad voor zover ik weet.
[ Voor 17% gewijzigd door Bosmonster op 18-02-2006 00:34 ]
1
2
3
| list_obj.onProgress = function (bytesTotal, bytesLoaded){
var percent = bytesLoaded/file_fr.size;
} |