Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

PSP met SMS + 0909 feature

Pagina: 1
Acties:

• DaFireball
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13-09-2022
Goeiemiddag mensen van het goeie leven!

Ik had even een vraagje n.a.v. de Payment Service Providers.
Ik ben bezig met het onderzoeken naar makkelijke online betaalmethoden, zoals Creditcards, iDEAL, maar ook SMS en 0909-nummers.

Ik heb hier op het forum wel het een en ander gelezen over bijvoorbeeld Ogone en Bibit enzo,
maar kwam er wel achter dat deze veel ondersteunden, behalve sms + IVR-systemen..

Weet iemand of er een organisatie is die dat allemaal aanbiedt?
Of heeft iemand een goed alternatief voor sms diensten + IVR systemen?

Alle info is welkom :)

• real-doc
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Sms micropayments hebben gewoon een waardeloze payout. Een smsje van 1.30 levert met veel geluk 60 cent op, excl btw.

IVR is echter wel een aardige optie, en op dat gebied kan je ik Mollie.nl aanraden.

Relatief goede payout van 1.00 excl btw voor een gesprek dat de gebruiker 1.30 kost, eenvoudige API om te interfacen en ook een aantal standaard mogelijkheden.

Volgens mij trouwens wel een wat kleiner bedrijf, maar dat heeft als voordeel dat je je er makkelijk in kan schrijven en meteen kan beginnen. Als je grote volumes sms verkeer verwacht, kan je misschien HotSMS ofzo ns een mailtje sturen.

• DaFireball
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13-09-2022
Ik had idd al in de gaten dat je veel in moet leveren per SMS..
Maar aangezien de doelgroep toch veel gaat SMS-en (verwacht ik),
kan ik er haast niet omheen..

Ik kwam net SwitchPoint van KPN tegen,
die bieden wel Creditcard en mobiele oplossingen aan, maar weer geen iDEAL haha |:(