dat was het dan weer voor deze post
Waarschijnlijk heeft je nieuwe TFT monitor een response rate van om en de bij 25ms (een PVA/MVA paneel) Het geeft hartstikke mooi beeld, maar voor gamen is het ongeschikt omdat het niet 'snel genoeg is'.
Meer kan ik er zo niet over zeggen, Je post namelijk NIET je systemspecs, NIET je monitorspecs en NIET wat je al gedaan hebt. Als je deze drie dingen WEL post, krijg je veel meer posts met inhoud waar je ook wat mee kan.
Meer kan ik er zo niet over zeggen, Je post namelijk NIET je systemspecs, NIET je monitorspecs en NIET wat je al gedaan hebt. Als je deze drie dingen WEL post, krijg je veel meer posts met inhoud waar je ook wat mee kan.
komt die
Ik heb een Samsung 760BF met een response tijd van 4 ms
Systeem specs
P4 2.4 ghz
1,5 ghz geheugen
6800 le unlocked (werkte altijd perfect)
Heb alleen de software geinstalleerd die bijgeleverd was, dus alleen de stuurprogramma's en magic tune.
Verder heb ik erge last van ghosting.
Ik heb een Samsung 760BF met een response tijd van 4 ms
Systeem specs
P4 2.4 ghz
1,5 ghz geheugen
6800 le unlocked (werkte altijd perfect)
Heb alleen de software geinstalleerd die bijgeleverd was, dus alleen de stuurprogramma's en magic tune.
Verder heb ik erge last van ghosting.
Je zou geen problemen moeten hebben met een 4ms paneel (TN paneel). Heb je al geprobeerd je 6800LE weer standaard te zetten? Probeer de monitor ook eens analoog aan te sturen als dat mogelijk is want misschien is je DVI poort op je videokaart wel stuk.
wat heb je verder zelf al geprobeerd?
wat heb je verder zelf al geprobeerd?
Analoog doet precies hetzelfde, en met mijn oude scherm heb ik nergens last van 
Morgen bel ik naar de zaak waar ik hem vandaan hebt, eens kijken wat hun er aan kunnen doen... Want wat ik zo toch denk is het toch de monitor
Morgen bel ik naar de zaak waar ik hem vandaan hebt, eens kijken wat hun er aan kunnen doen... Want wat ik zo toch denk is het toch de monitor