hmmm doet me denken aan way back met de oude C&C

via null modem connecten naar de PC van mijn zusjes (war dan ff een vriend van me zat om tegen mij te spelen).
heb een keer een bitchactie uitgehaald toen

2PC's tegen, en wij allied, NOD en GDI.
aan het begin kwam 1 van de 2 naar de ander toe, en begon je naast elkaar een basis te bouwen.
tijdens de laatste aanval op een van de PC's zorgde ik dat ik stapels mamoettanks had en een legertje dat mee was om de PC aan te vallen. ik zou dan voor de basis verdediging zorgen.
net voordat de laatste PC helemaal weg was, snel alliantie opzeggen en dan de basis van de ander platwalsen met de achtergebleven mammoettanks
das ook 1 keer leuk, maar dan meot je er mee ophouden want constant zo'n back-stab is niet cool natuurlijk
maja, het beste idee is om zoveel mogelijk te zorgen voor veel war factories en harvesters.
en dan maar tanks uitpompen, en geen overbodige luxe nemen, in de vorm van stilstaande verdediging.
druk jezelf zoveel mogelijk in een beschermde omgeving, waar je dus zoveel mogelijk toegangsroutes kan controleren
als je het geld over hebt, is het ook raadzaam om gewoon ergens een 2de basis op te gaan zetten.
engineer rush is trouwens ook vet.
eerst een stapel APC's bouwen, en ze vullen met engineers waarmee je dan de gebouwen van je tegenstander overneemt in 1 grote rush.
echt met minstens een stuk of 30 APC's vol.
daarna een tankleger er achteraan om de restjes van zijn leger en de statische verdediging op te ruimen.
mocht je een iron curtain hebben, pleur die dan over een aantal van je APC's
tegen een rush is het gewoon het beste idee om met zo goedkoop mogelijke dingen zijn productie capaciteit lam te leggen.
APC's vol met gewone soldiers, rocketeers, hondjes, grenadiers enzo werkt ook heel goed. gewoon rechtstreeks op wat vitale gebouwen duiken.
zorg dat er geen nieuwe MCV gemaakt kan worden. kan de construction yard naar de klote, vernietig de repairpad (die geeft je de optie om een MCV te maken in je war factory), en duik dan op de productie gebouwen.
[
Voor 17% gewijzigd door
McKaamos op 20-02-2006 13:49
. Reden: toevoeging ]