RA 1: multiplayer tips tegen rusher

Pagina: 1
Acties:
  • 170 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
ik speel af en toe een multiplayer spel RA1 tegen een vriend van me. Het enige dat hij doet is non-stop tankjes bouwen. Heel irritant. Op een eind valt ie aan en wint dan van me (vaak de laatste tijd).

Hoe kan ik dit voorkomen? Ik word nu namelijk verplicht om ook te rushen.

Met de allies is het vaak zaak ff z'n gap generators kapot te krijgen en dan abomb over elektriciteit en eventueel aantal gebouwen slopen emt airplanes. Maar dan nog schiet het niet op.

graag wat tips

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-12 16:01

Koppensneller

winterrrrrr

Da's toch geen rushen maar turtlen? Als je rusht ga je zo snel mogelijk met zo veel mogelijk units (vaak de wat minder geavanceerde) aanvallen, in de hoop dat je tegenstander zijn verdediging nog niet op orde heeft.

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Soort van GI's bouwen? Die pwnen wel altijd tegen tanks ;)

Goedkoop bellen via VoIP

• TheTMC
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-08 21:16
ik zou gewoon zelf eerst zorgen dat je een goede verdediging hebt. Als jij altijd allied is, wordt jij rus, en ga je een goede verdediging in elkaar plompen.
Dus veel Tesla's, en wat goede tanks ertussen.
@MensionXL
Zulke gastjes had je nog niet in RA1. Je zou het wel kunnen proberen met een hele groep rocket soldiers, of granade gastjes, maar daar rijden die tanks zo overheen..

[ Voor 32% gewijzigd door TheTMC op 17-02-2006 14:29 ]

Verwijderd

Hetzelfde doen maar het strategisch slimmer aanpakken als hij.
Verover ore gebieden en zorg dat toegangswegen altijd gecontroleerd worden (met een of andere goedkope unit). Plaats je leger strategisch en probeer de vijand te irriteren en zijn voorraad voorziening te belemmeren. In de meeste strategiespellen is de voorraadvoorziening de belangrijkste factor in winst en verliesrekening... :)

Skills komen vaker kijken in een strategiespel dan sommigen misschien zullen denken. Strategie is een belangrijk onderdeel, maar wie snel klikt, snelkoppelingen gebruikt en snel scrollt weet een belangrijk voordeel te halen bij ten opzichte van zijn vijand: snelheid. Persoonlijk micro-manage ik veldslagen zo min mogelijk tenzij ik weet dat ik verzekerd ben van een doorslaggevend effect. Tijd besteden aan de basis en economie werken is in mijn ogen het belangrijkst. Een veldslag kun je altijd verliezen, maar als je eenheden sneller weet uit te pompen dan de vijand zul je hem in de meeste gevallen verslaan (uiteraard wel lettend op wat er tegen de vijand gebruikt moet worden).

Heb net C&C The First Decade besteld, kan niet wachten! >:)

[edit]
ik zou gewoon zelf eerst zorgen dat je een goede verdediging hebt. Als jij altijd allied is, wordt jij rus, en ga je een goede verdediging in elkaar plompen.
Mijn linkerhandregel: een verdediging rijdt niet. Geld besteden aan je verdediging betekent dat de vijand altijd meer eenheden zal hebben (mits hij zo slim is geen eenheden te bouwen). Als de vijand eenmaal doorheeft dat je een verdediging hebt opgezet zal hij je proberen te isoleren, je operationele territorium verkleinen (zelfs als je geen verdediging hebt zal hij dit proberen). In RA1 betekent dit ongetwijfeld minder resources. Voor de vijand is het dan nog maar een kwestie van wachten, eenheden pompen en de boel opvegen. Ook wordt het voor hem nu erg gemakkelijk speciale acties uit te voeren (atoombommen, harvesters vernietigen etc.)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2006 14:36 ]

• _avalanche_
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-12 13:22
daarin is de multiplayer van RA1 eruit gehaald

Verwijderd

1300A schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 14:36:
daarin is de multiplayer van RA1 eruit gehaald
Was eerlijk gezegd ook niet van plan te gaan multiplayeren maar om alles nog een keer uit te spelen. Wist niet dat de multiplayer eruit is maar is wel logisch, zeker met betrekking tot C&C Generals + zero hour...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2006 14:45 ]

• TheTMC
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-08 21:16
Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 14:45:
[...]

Was eerlijk gezegd ook niet van plan te gaan multiplayeren maar om alles nog een keer uit te spelen. Wist niet dat de multiplayer eruit is maar is wel logisch, zeker met betrekking tot C&C Generals + zero hour...
EA gaat waarschijnlijk nog een update geven waarbij de multiplayer wel werkt.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:56
Tikje naar SPV :)

• Tennisbal
Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 14:31:
Hetzelfde doen maar het strategisch slimmer aanpakken als hij.
Verover ore gebieden en zorg dat toegangswegen altijd gecontroleerd worden (met een of andere goedkope unit). Plaats je leger strategisch en probeer de vijand te irriteren en zijn voorraad voorziening te belemmeren. In de meeste strategiespellen is de voorraadvoorziening de belangrijkste factor in winst en verliesrekening... :)

Skills komen vaker kijken in een strategiespel dan sommigen misschien zullen denken. Strategie is een belangrijk onderdeel, maar wie snel klikt, snelkoppelingen gebruikt en snel scrollt weet een belangrijk voordeel te halen bij ten opzichte van zijn vijand: snelheid. Persoonlijk micro-manage ik veldslagen zo min mogelijk tenzij ik weet dat ik verzekerd ben van een doorslaggevend effect. Tijd besteden aan de basis en economie werken is in mijn ogen het belangrijkst. Een veldslag kun je altijd verliezen, maar als je eenheden sneller weet uit te pompen dan de vijand zul je hem in de meeste gevallen verslaan (uiteraard wel lettend op wat er tegen de vijand gebruikt moet worden).

Heb net C&C The First Decade besteld, kan niet wachten! >:)

[edit]

[...]

Mijn linkerhandregel: een verdediging rijdt niet. Geld besteden aan je verdediging betekent dat de vijand altijd meer eenheden zal hebben (mits hij zo slim is geen eenheden te bouwen). Als de vijand eenmaal doorheeft dat je een verdediging hebt opgezet zal hij je proberen te isoleren, je operationele territorium verkleinen (zelfs als je geen verdediging hebt zal hij dit proberen). In RA1 betekent dit ongetwijfeld minder resources. Voor de vijand is het dan nog maar een kwestie van wachten, eenheden pompen en de boel opvegen. Ook wordt het voor hem nu erg gemakkelijk speciale acties uit te voeren (atoombommen, harvesters vernietigen etc.)
ok, ore velden veroveren.als ik dit doe met bv een zooi (snelle) tanks krijg ik direct een lading tanks over die tanks heen. Misschien als ik een zooi kleine groepjes maak, maar dan nog blijf het lastig denk ik. Probleem is dat het hele veld zichtbaar is op een gegeven moment (zeker als je allies bent) dus de verrassing is ver te zoeken. Hoe los ik dit op?

• .daan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09-2023

.daan

{visibility:hidden;}

Gefe hem niet de kans om zijn leger op te bouwen, door zelf voortdurend in de aanval te gaan. Zorg dat je altijd een reservelegertje achter de hand houdt, mocht je een keer goed door z'n verdediging heengaan kun je dat reserveleger er achteraan sturen om het werk af te maken.

Anders zou ik het ook niet weten. Zeer irritante tactiek om tegen te moeten spelen :P

public void ik()

• Tennisbal
Daantjuh schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 21:04:
Gefe hem niet de kans om zijn leger op te bouwen, door zelf voortdurend in de aanval te gaan. Zorg dat je altijd een reservelegertje achter de hand houdt, mocht je een keer goed door z'n verdediging heengaan kun je dat reserveleger er achteraan sturen om het werk af te maken.

Anders zou ik het ook niet weten. Zeer irritante tactiek om tegen te moeten spelen :P
idd zeer irritant :P probleem is ook dat als je aanvalt met een klein leger je altijd in de minderheid bent. Je moet dus en op je eigen basis letten, tanks bouwen en goed aanvallen. (plus eigen verdediging op orde houden). Zeker als je wat verder in het spel bent is het gewoon zwaar kut om zo te winnen

• .daan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09-2023

.daan

{visibility:hidden;}

tennisbal schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 23:43:
[...]

idd zeer irritant :P probleem is ook dat als je aanvalt met een klein leger je altijd in de minderheid bent. Je moet dus en op je eigen basis letten, tanks bouwen en goed aanvallen. (plus eigen verdediging op orde houden). Zeker als je wat verder in het spel bent is het gewoon zwaar kut om zo te winnen
Probeer in het begin geen geld uit te geven aan verdediging of andere "luxe-goederen". Concentreer je op het bouwen van -veel- tanks, en bezet direct de belangrijkste ore-fields. Je tegenstander zal nu met zijn leger de basis moeten verlaten om de ore-fields terug te krijgen, anders krijgt hij geen geld meer binnen. Je kunt dan een groot deel van de slag op "neutraal" terrein afhandelen, zonder dat je last hebt van zijn basis-verdediging.
Zorg natuurlijk wel dat je deze slag wint, anders ben je (omdat je zelf geen verdediging hebt opgebouwd) zwaar de lul ;)

public void ik()

• Tennisbal
Daantjuh schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 11:52:
[...]

Probeer in het begin geen geld uit te geven aan verdediging of andere "luxe-goederen". Concentreer je op het bouwen van -veel- tanks, en bezet direct de belangrijkste ore-fields. Je tegenstander zal nu met zijn leger de basis moeten verlaten om de ore-fields terug te krijgen, anders krijgt hij geen geld meer binnen. Je kunt dan een groot deel van de slag op "neutraal" terrein afhandelen, zonder dat je last hebt van zijn basis-verdediging.
Zorg natuurlijk wel dat je deze slag wint, anders ben je (omdat je zelf geen verdediging hebt opgebouwd) zwaar de lul ;)
ok, maar wij spelen eigenlijk altijd op mega of large velden. Dit betekent dus dat je met je tanks bv ver moet rijden, en dus ook veel tanks moet meenemen (zijn velden zijn immers dichtbij, de middellange hoef ik niet te bezetten waar daar harvest hij niet) hoe los ik dit op?

• Tennisbal
iemand nog tips?

Verwijderd

Tijd geleden dat ik RA1 heb gespeeld maar mijn taktiek was altijd zo snel mogelijk meerdere basissen creeeren. Met zo'n moveable construction yard. Die ergens naast een orefield neerzetten en eenheden produceren. Op deze wijze heb je altijd eenheden om je oretrucks te verdedigen, haal je snel geld binnen en kun je snel produceren.

Hoe meer basissen je hebt, des te makkelijker het wordt.

• Sendy
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wij maakte bij C&C de volgende afspraken:
1) Je valt geen harvesters aan zonder waarschuwing. De waarschuwing moest uitgaan voordat je er geschoten werd. Op deze manier kon je prima tiberiumvelden bezetten, maar je kon niet lullig doen en met een kleine aanvalsmacht vroeg in het spel de bouwmogelijkheden van de tegenstander beperken.
2) Niet met een (zeer) kleine macht in het begin van het spel de tegenpartij etteren. (1 keer is leuk, daarna niet meer)

Het gaat per slot van rekening om het spelen van een leuk spelletje, en als het spel dit soort vervelende dingen toelaat dan moet je zelf maar iets afspreken :)

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

hmmm doet me denken aan way back met de oude C&C :P via null modem connecten naar de PC van mijn zusjes (war dan ff een vriend van me zat om tegen mij te spelen).
heb een keer een bitchactie uitgehaald toen :P
2PC's tegen, en wij allied, NOD en GDI.
aan het begin kwam 1 van de 2 naar de ander toe, en begon je naast elkaar een basis te bouwen.
tijdens de laatste aanval op een van de PC's zorgde ik dat ik stapels mamoettanks had en een legertje dat mee was om de PC aan te vallen. ik zou dan voor de basis verdediging zorgen.
net voordat de laatste PC helemaal weg was, snel alliantie opzeggen en dan de basis van de ander platwalsen met de achtergebleven mammoettanks :P

das ook 1 keer leuk, maar dan meot je er mee ophouden want constant zo'n back-stab is niet cool natuurlijk :P

maja, het beste idee is om zoveel mogelijk te zorgen voor veel war factories en harvesters.
en dan maar tanks uitpompen, en geen overbodige luxe nemen, in de vorm van stilstaande verdediging.
druk jezelf zoveel mogelijk in een beschermde omgeving, waar je dus zoveel mogelijk toegangsroutes kan controleren

als je het geld over hebt, is het ook raadzaam om gewoon ergens een 2de basis op te gaan zetten.

engineer rush is trouwens ook vet.
eerst een stapel APC's bouwen, en ze vullen met engineers waarmee je dan de gebouwen van je tegenstander overneemt in 1 grote rush.
echt met minstens een stuk of 30 APC's vol.
daarna een tankleger er achteraan om de restjes van zijn leger en de statische verdediging op te ruimen.
mocht je een iron curtain hebben, pleur die dan over een aantal van je APC's

tegen een rush is het gewoon het beste idee om met zo goedkoop mogelijke dingen zijn productie capaciteit lam te leggen.

APC's vol met gewone soldiers, rocketeers, hondjes, grenadiers enzo werkt ook heel goed. gewoon rechtstreeks op wat vitale gebouwen duiken.
zorg dat er geen nieuwe MCV gemaakt kan worden. kan de construction yard naar de klote, vernietig de repairpad (die geeft je de optie om een MCV te maken in je war factory), en duik dan op de productie gebouwen.

[ Voor 17% gewijzigd door McKaamos op 20-02-2006 13:49 . Reden: toevoeging ]

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Rhannie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-10 21:42

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Als je Soviets bent:

Bouw 8 airfields en 8 migs en knal zijn hoofdgebouw overhoop. Als je daarna zijn warfactories sloopt, zou het niet zo moeilijk meer moeten zijn om hem af te maken. Zorg in ieder geval wel voor een goede defense van Tesla Coils.

Als je Allies bent:

Bouw 8 Helipads. Hier krijg je Apache's bij die best wel goed zijn tegen gebouwen. Dit is alleen wel een stuk moeilijker dan wanneer je Soviets bent, want de Allies hebben veel zwakkere basedefences.

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

• Tennisbal
Paddixx schreef op maandag 20 februari 2006 @ 13:53:
Als je Soviets bent:

Bouw 8 airfields en 8 migs en knal zijn hoofdgebouw overhoop. Als je daarna zijn warfactories sloopt, zou het niet zo moeilijk meer moeten zijn om hem af te maken. Zorg in ieder geval wel voor een goede defense van Tesla Coils.

Als je Allies bent:

Bouw 8 Helipads. Hier krijg je Apache's bij die best wel goed zijn tegen gebouwen. Dit is alleen wel een stuk moeilijker dan wanneer je Soviets bent, want de Allies hebben veel zwakkere basedefences.
denk niet dat dit werkt aangezien het best prijzig is om mig etc te kopen en hij dus en voorsprong heeft met tanks (die hij continu maakt). als ik aanval zal hij op een gegeven een tank rush uitvoeren en kan ik niks met mijn tesla en tanks.

• Tennisbal
gister gespeeld met z'n 3en, dan verandert de zaak :) lekker kansloos harvester neerhalen en nuken.

[ Voor 5% gewijzigd door Tennisbal op 25-02-2006 01:45 ]

• Tennisbal
zijn er zo weinig mensen die ra spelen?

• Rhannie

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Je zou ook een hele sloot raketventjes kunnen bouwen en daarmee aanvallen. Die zijn met tanks namelijk nauwelijks kapot te krijgen, terwijl die raketventjes wel ontzettend goed zijn tegen tanks en gebouwen. En als ze dan overgereden dreigen te worden, moet je de hele tijd op 'X' drukken, zodat ze een beetje in het rond gaan lopen en niet op hun plek blijven staan. Als je een veld speelt waar er maar enkele kleine doorgangen zijn naar je basis, zou je elke doorgang ook kunnen bewaken met 4 tesla coils die bij elkaar staan. Daar komt echt bijna niks doorheen, tenzij er met V2 Rockets wordt aangevallen.

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

Verwijderd

tip 1 bouw zo snel mogelijk unit maker (barrack als ik me niet vergis maak 3 mannetjes)
die stuur je alle kanten op om zo je vijand te verkenne.

dan zou ik 2 geld maak opzuig voertuig maken.(sorry is zown tijd geleden weet de namen niet meer.)
zo krijg je genoeg geld.
dan zou ik met een tank of 2 op zoek gaan naar zijn geld voertuig en die uitschakelen.
zo kost het hem geld en verliest hij dat ook.

s.wat je tegenstander dan meestaldoet is een heel groot leger erop af sturen of een nieuwe maken.
wat jou dus een geld voordeel geeft en tijd.

probeer eerst dit.

wat hij doet is gewoon lkkr geld verdiene.
en dan alles lekker upgrade tanks en alles ja dan verlies je.

maar meestal is dit genoeg.

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 12:50:
tip 1 bouw zo snel mogelijk unit maker (barrack als ik me niet vergis maak 3 mannetjes)
die stuur je alle kanten op om zo je vijand te verkenne.

dan zou ik 2 geld maak opzuig voertuig maken.(sorry is zown tijd geleden weet de namen niet meer.)
zo krijg je genoeg geld.
dan zou ik met een tank of 2 op zoek gaan naar zijn geld voertuig en die uitschakelen.
zo kost het hem geld en verliest hij dat ook.

s.wat je tegenstander dan meestaldoet is een heel groot leger erop af sturen of een nieuwe maken.
wat jou dus een geld voordeel geeft en tijd.

probeer eerst dit.

wat hij doet is gewoon lkkr geld verdiene.
en dan alles lekker upgrade tanks en alles ja dan verlies je.

maar meestal is dit genoeg.
Barracks idd ;) en een War Factory voor tanks.
"geld opzuig dingen" heten harvesters. het engels voor "oogsters" (ze oogsten waardevolle mineralen)

maargoed, het is van belang dat je in het begin zoveel mogelijk goedkope units maakt om daarmee je vijand af te kunnen weren.
Ik maakte nog wel eens groepjes van 5 ventjes. 2 soldiers (mitrailleur), 2 rocketeers en een medic.
Dan steeds per 2 groepjes het veld in sturen... die blijven zo eeuwen leven, vanwege de medics (die elkaar ook nog kunnen helen), en je heb ook nog eens genoeg firepower om een paar tanks in no-time plat te schieten of een paar ventjes overhoop te knallen.

grotere groepen (meer dan 3 setjes tegelijk) worden weer een beetje onhandelbaar imho, en trekken veel teveel aandacht.

Wat daarnaast nog wel een goed plan is, is om zoveel mogelijk refineries te bouwen. zorg dat je per refinery 2 of 3 harvesters hebt. een goedkope manier om aan harvesters te komen is een refinery bouwen en die weer verkopen. je harvester blijft dan gewoon staan. op die manier heb je maar 1000 betaald voor een harvester de normaal 1400 kost (refinery+harvester kost 2000, maar 50% refund bij verkoop en harvester blijft)
3 a 4 refineries met elk 2 harvesters zou garant moeten staan voor een hele goede cashflow.

trouwens: begin ook zo ver mogelijk weg met harvesten... stel dat je vijand een groter leger weer op te bouwen, dan kan je altijd nog terug trekken naar dichterbij gelegen velden, zodat je harvesters dichter bij huis zijn en je ze dus beter veilig kan houden.

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:04

Croga

The Unreasonable Man

McKaamos schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 13:10:
Wat daarnaast nog wel een goed plan is, is om zoveel mogelijk refineries te bouwen. zorg dat je per refinery 2 of 3 harvesters hebt. een goedkope manier om aan harvesters te komen is een refinery bouwen en die weer verkopen. je harvester blijft dan gewoon staan. op die manier heb je maar 1000 betaald voor een harvester de normaal 1400 kost (refinery+harvester kost 2000, maar 50% refund bij verkoop en harvester blijft)
3 a 4 refineries met elk 2 harvesters zou garant moeten staan voor een hele goede cashflow.
Okay, 3 refineries met 6 harvesters is dus nogsteeds 12000 credits. Weet je hoeveel tanks je daar voor kunt kopen?
Ofwel: Nu heb jij dus 3 refineries en 6 harvesters, maar je tegenstander heeft 20 tanks. Hoe lang denk je dat die harvesters nu nog blijven leven?

Dat werkt dus alleen als je een heel lang spel tegemoet gaat. Bij één levende tegenstander overleef je het zo nog geen 5 minuten.....
trouwens: begin ook zo ver mogelijk weg met harvesten... stel dat je vijand een groter leger weer op te bouwen, dan kan je altijd nog terug trekken naar dichterbij gelegen velden, zodat je harvesters dichter bij huis zijn en je ze dus beter veilig kan houden.
Ook leuk.... Stel dat jij je harvesters ver weg stuurt, en je tegenstander houd ze dicht bij. Dan harvest je tegenstander veel sneller dan jij (aangezien zijn harvesters veel meer tijd aan het harvesten zijn en veel minder aan het rijden) ofwel: Hij haalt sneller geld op. Ofwel: Hij heeft al tanks terwijl jij nog niks hebt. Ofwel: Je verliest......

[ Voor 24% gewijzigd door Croga op 01-03-2006 13:15 ]

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Croga schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 13:14:
[...]

Okay, 3 refineries met 6 harvesters is dus nogsteeds 12000 credits. Weet je hoeveel tanks je daar voor kunt kopen?
Ofwel: Nu heb jij dus 3 refineries en 6 harvesters, maar je tegenstander heeft 20 tanks. Hoe lang denk je dat die harvesters nu nog blijven leven?

Dat werkt dus alleen als je een heel lang spel tegemoet gaat. Bij één levende tegenstander overleef je het zo nog geen 5 minuten.....

[...]

Ook leuk.... Stel dat jij je harvesters ver weg stuurt, en je tegenstander houd ze dicht bij. Dan harvest je tegenstander veel sneller dan jij (aangezien zijn harvesters veel meer tijd aan het harvesten zijn en veel minder aan het rijden) ofwel: Hij haalt sneller geld op. Ofwel: Hij heeft al tanks terwijl jij nog niks hebt. Ofwel: Je verliest......
daar is dus die goedkope verdediging van belang.
daarnaast haal je het geld dat je betaalt voor je refineries heel snel weer terug.

en het verder rijden: ok, dat kan in je nadeel zijn... maar als je de eerste aanvallen afslaat is het toch handig om verder weg te gaan harvesten, aangezien je bij een grote aanval ondertussen wel door wil kunnen bouwen.

• Rhannie

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

En anders kan je altijd nog gebruik maken van de bugs in Red Alert. Zoals hoe je ventjes over het water kan laten lopen, hoe je mammoet tanks en cruisers net zo hard kan laten gaan als minelayers en transports, hoe je van grenadiers snipers kan maken en hoe je van een service depot en wat tanks een bijna onsloopbare turret kan maken :P

Verwijderd

je kan ook gewoon je tegenstander observeren een paar potjes kijken hoe die speelt en doet en dan daar je voordeel uit halen

• Tennisbal
Paddixx schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 14:16:
En anders kan je altijd nog gebruik maken van de bugs in Red Alert. Zoals hoe je ventjes over het water kan laten lopen, hoe je mammoet tanks en cruisers net zo hard kan laten gaan als minelayers en transports, hoe je van grenadiers snipers kan maken en hoe je van een service depot en wat tanks een bijna onsloopbare turret kan maken :P
das cheaten en lame. ben er achter gekomen dat het beste is om continu aan te vallen. heel irritant voor de tegenstander. bv een zooi ventjes in een harvestveld zetten. continu irriteren. etc

• Rhannie

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

tennisbal schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 18:04:
[...]

das cheaten en lame. ben er achter gekomen dat het beste is om continu aan te vallen. heel irritant voor de tegenstander. bv een zooi ventjes in een harvestveld zetten. continu irriteren. etc
Lame ja, cheaten nee. Dit zijn gewoon fouten in het spel en je hoeft niks aan het spel te veranderen om er gebruik van te kunnen maken.

Pagina: 1