Hallo,
Ik zoek een laptop voor normaal gebruik (internetten, downloaden, beetje gamen) en ook een beetje Photoshop. Echter, er bestaan honderden van die laptops. Ik heb wel een beetje gezocht, maar je komt dan op zoveel laptops uit.
Ik ben vaak op reis, en dan wil ik met m'n vrienden wel eens een dvd'tje kijken (en luisteren)
Mijn eisen zijn:
15,4", géén 17", dat is mij te lomp (en valt ook niet binnen mijn budget)
1024MB RAM
Minimaal 128MB videogeheugen (dus niet shared)
+die standaard dingen uiteraard
Daarnaast, wat je nergens in de specificaties terug vindt:
een goed scherm (met liefst grote inkijkhoek)
en goede geluidsboxen (ja, ik weet dat het met een laptop nooit topkwaliteit zal zijn)
EDIT: wat ook niet onbelangrijk is, is natuurlijk de accuduur, liefst toch wel 3 uur, of hoger als dat kan.
Budget +/- 1100 euro, mag iets duurder als je er echts iets goeds voor krijgt
Ik zoek een laptop voor normaal gebruik (internetten, downloaden, beetje gamen) en ook een beetje Photoshop. Echter, er bestaan honderden van die laptops. Ik heb wel een beetje gezocht, maar je komt dan op zoveel laptops uit.
Ik ben vaak op reis, en dan wil ik met m'n vrienden wel eens een dvd'tje kijken (en luisteren)
Mijn eisen zijn:
15,4", géén 17", dat is mij te lomp (en valt ook niet binnen mijn budget)
1024MB RAM
Minimaal 128MB videogeheugen (dus niet shared)
+die standaard dingen uiteraard
Daarnaast, wat je nergens in de specificaties terug vindt:
een goed scherm (met liefst grote inkijkhoek)
en goede geluidsboxen (ja, ik weet dat het met een laptop nooit topkwaliteit zal zijn)
EDIT: wat ook niet onbelangrijk is, is natuurlijk de accuduur, liefst toch wel 3 uur, of hoger als dat kan.
Budget +/- 1100 euro, mag iets duurder als je er echts iets goeds voor krijgt
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2006 14:05 ]