Welke divx/xvid speler is nu "hot" ?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.008 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27517

Topicstarter
Ik heb al wat gezocht op GOT, maar ik vind niet echt wat ik zoek.

Ik zoek dus een divx/xvid speler die zo'n beetje alles aankan qua codecs en subs (srt in ieder geval), en waarvan ook de firmware evt. te updaten is.

Ik heb nu een Yamada 6700 waar ik erg tevreden over ben. Deze heb ik een jaar geleden gekocht maar deze is nu niet meer te koop. Alleen zijn voorganger, de 6600.

Welke xvid/divx speler raden jullie mij nu aan ? Het liefst in de prijsklasse van de Yamada 6700 (€ 65,00).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-06 19:24
In het kader van alles aankunnen zoek ik iets wat ook .ogm slikt. Bestaat dat ook?

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50873

neem eens en kijkje naar de LG dv 9900
daar zijn momenteel goei firmware mods voor
en neemt erg voor
http://board.softpedia.com/index.php?showtopic=1553
tussen de 69 tot 100 euro
http://www.pricewatch.inf...earch&keywords=lg+dv+9900
Breepee schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 14:04:
In het kader van alles aankunnen zoek ik iets wat ook .ogm slikt. Bestaat dat ook?
http://www.sigmatek-players.com/sigmatek-xm400-en.htm
Afbeeldingslocatie: http://www.sigmatek-players.com/images/main/logo-xm400.jpg

cHiEsA did it again! He released a new version of its firmware based on the last official firmware 2A-1207.And here are the improvments for this version:
# New OSD font
# New file browser picture (thanks to ak97052d)
# No more JPEG preview in file browser to do not interact with long file names
Note : in certain conditions, the preview can be back, it's not too much annoying.
# Direct support for OGG Vorbis files, even with "OGG" extension!
# Direct support for OGM files even with "OGM" extension!
Enjoy it!
------------------------
te koop bij pixmania
http://www.pixmania.nl/nl...ivx-sacd-speler-xm-4.html

[ Voor 80% gewijzigd door Anoniem: 50873 op 17-02-2006 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bedankt Always Connected voor je bijdrage.

Ik zag dat je ook een forum had over de Yamada spelers (Yamada DVX-6x00 topic deel III).

Is de Yamada 6800x wat ?

Zie http://www.rax.nl/-/nav/1...L-MPEG-4-PROGRESSIVE-SCAN

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 27517 op 17-02-2006 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27517 schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 15:25:
Bedankt Always Connected voor je bijdrage.

Ik zag dat je ook een forum had over de Yamada spelers (Yamada DVX-6x00 topic deel III).

Is de Yamada 6800x wat ?

Zie http://www.rax.nl/-/nav/1...L-MPEG-4-PROGRESSIVE-SCAN
die 6800 is nog niet veel van bekend wel dat ie ogg zou moeten kunnen

wat ik er van weet staat hier http://www.my-yamada.co.uk/phpBB/viewtopic.php?t=2524
en hier http://my-yamada.co.uk/phpBB/viewtopic.php?t=2439

Alleen yamada zegd vaak veel en maken het neit waar zo hadden ze voor de 6600 ogg aangekondigd. maar hebben dit niet gedaan en hebben toen de 6700 op de markt gezet. voor korte duur omdat nu de 6800 er al weer is.

kweet het dus zo niet met yamada.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 50873 op 17-02-2006 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:36

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
Ik zou even de KiSS-DP700 afwachten, forum met zelfde vraag

quote van DVDForum.nl
De DP-600 is nog niet eens uit en men spreekt al over de DP-700. Dit heeft te maken met de Sigma's chip-set die gebruikt wordt. In de DP-600 zit een EM8620L chip-set en de DP-700 zal voorzien zijn met een EM8622L of de EM8624L chip-set voor AVC en H.264 support.
Afbeeldingslocatie: http://img267.echo.cx/img267/915/sigmachipsets0zw.gif

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:42

Exirion

Gadgetfetisjist

BiG-GuY schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 15:52:
Ik zou even de KiSS-DP700 afwachten, forum met zelfde vraag

quote van DVDForum.nl
De DP-600 is nog niet eens uit en men spreekt al over de DP-700. Dit heeft te maken met de Sigma's chip-set die gebruikt wordt. In de DP-600 zit een EM8620L chip-set en de DP-700 zal voorzien zijn met een EM8622L of de EM8624L chip-set voor AVC en H.264 support.
[afbeelding]
Kiss kennende kun je dan nog HEEEEEEEL lang wachten en krijg je dan een apparaat waarvoor jij als koper de betatester bent en je nog zeker een jaar kunt wachten voordat de firmware enigszins volwassen is.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dzzls
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-12-2024
Ethernet support is tegenwoordig toch ook wel een erg leuke "feature", al zullen de meeste spelers die zo'n poortje bieden buiten je budget vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mayco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-05 23:03
Exirion schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 15:58:
[...]

Kiss kennende kun je dan nog HEEEEEEEL lang wachten en krijg je dan een apparaat waarvoor jij als koper de betatester bent en je nog zeker een jaar kunt wachten voordat de firmware enigszins volwassen is.
idd, de specs van de KiSS-spelers zien er veel mooier uit dan de verwachtingen... en het is een traditie om nieuwe firmwares (als er al een uitkomt) meer bugs te laten hebben dan de vorige...

(edit: toen ik destijds die speler (dp500) kochte, was het vanwege de ethernetaansluiting, en toen was er nog niets anders....)

[ Voor 12% gewijzigd door Mayco op 17-02-2006 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anubis801
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-11-2024
Ik volg deze topic en heb daarover een vraag.
Welke speler heeft een ethernet aansluiting en kan goed overweg met Qpel in Xvid?

=/\= System Status =/\=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-06 20:27

Mentalist

[avdD]

BiG-GuY schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 15:52:
In de DP-600 zit een EM8620L chip-set en de DP-700 zal voorzien zijn met een EM8622L of de EM8624L chip-set voor AVC en H.264 support.
Ja idd, als je ook nog even kan wachten is dat wel verstandig. h.264 is opkomende technologie en zal steeds meer gebruikt worden. Het maakt ook single CD rips weer wat beter kijkbaar natuurlijk..

Probeer tegen die tijd dan een speler op de kop te tikken die h.264 High profile kan afspelen en met de Matroska container overweg kan.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anubis801 schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 18:12:
Ik volg deze topic en heb daarover een vraag.
Welke speler heeft een ethernet aansluiting en kan goed overweg met Qpel in Xvid?
voor qpel zou je je moeten verdiepen in de Elta http://www.elta.de/

Informatie Elta 8883 MP4 (DivX-speler)

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 50873 op 17-02-2006 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
En de Chili MX205 ? Die is al een tijd uit maar lijkt ook veel te kunnen....

En weet iemand waar je evt. de Yamada 6700 nog kunt bestellen ?

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 27517 op 20-02-2006 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27517 schreef op maandag 20 februari 2006 @ 09:46:
En de Chili MX205 ? Die is al een tijd uit maar lijkt ook veel te kunnen....

En weet iemand waar je evt. de Yamada 6700 nog kunt bestellen ?
http://www.pricewatch.inf...700&min_price=&max_price=

Rax.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey6666
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-06 18:51
CyberHome CH DVD 635S zit denk ik flink onder de 80 euro

als bonus SACD en DVD audio en zeer goede progressive scan
Ogg Vorbis en OGM support

Plus New Age firmware mods!

Duitstalige test hier:
http://www.dv-rec.de/test/player2005/635/635.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb de Yamada 6800x gekocht via Ebay (duitse leverancier)....ik laat hier wel weten wat mijn ervaringen zijn zodra ik um heb...

€ 70,= incl. verzendkosten

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 27517 op 28-02-2006 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik kreeg hem vandaag binnen en hij werkt prima....de eerste DVD met 6 divx'en speelde ie prima af.
Ik ga me echter niet verdiepen in welke codec's deze nu precies af kan spelen of niet....als jullie het niet erg vinden.

Als ie het maar net zo goed doet als de Yamada 6700 ben ik al tevreden !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fikkie_84
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:39
Anoniem: 27517 schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 21:58:
Ik kreeg hem vandaag binnen en hij werkt prima....de eerste DVD met 6 divx'en speelde ie prima af.
Ik ga me echter niet verdiepen in welke codec's deze nu precies af kan spelen of niet....als jullie het niet erg vinden.

Als ie het maar net zo goed doet als de Yamada 6700 ben ik al tevreden !
Speelt hij ook de ondertitels mee af en zaten er in de files die je afspeelde per ongeluk GMC en/of Q-PEL en ging dit goed?
Ik heb zelf namelijk een yamada 6600, maar dacht deze te vervangen aangezien de firmware hacks tegenwoordig enkel nog voor de 6700 uitkomen en ik merk dat sommige files niet meer goed willen afspelen + ik zou een dvd speler willen met progressive scan en deze lijkt best leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
De ondertitels speelt ie af, en zoals ik al in mijn bijdrage hierboven meldde heb ik me nog nooit verdiept in alle codecs die er in de divx'en zitten......GMS...Q-PEL....ik heb er wel van gehoord maar het zegt me verder niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Laatst online: 23:42
Ik ben op zoek naar een Eurepese winkel voor deze superspeler:
De beste speler aller tijden: Zensonic Z500... je bent wel even bezig om de specs door te lezen...
http://www.z500series.com/

Maar nog niks gevonden.. hij is te koop in Australie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-12-2021
Sorry mannen ik ben een beetje teleurgesteld in jullie. We hebben het over een hotte speler en komen jullie nog met dvd dingen aanzetten.

Dit is hot en niet eens zo duur meer, moet nog wel een schijfje in :)
http://www.dixons.nl/De_o...ayer.7060921/default.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84954

De philips dvp3010 ondersteunt met gemodificeerde firmware ook ogm en ogg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

BARACUS schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 18:34:
Sorry mannen ik ben een beetje teleurgesteld in jullie. We hebben het over een hotte speler en komen jullie nog met dvd dingen aanzetten.
Hot=populair. Het meest populaire ding hoeft niet per se ook het beste te zijn :). Daarom staat er waarschijnlijk ook niks in deze thread wat met HDTV sources overweg kan.
Ziet er geinig uit maar heb er nooit eerder van gehoord, dus of dat hot is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lijkt leuk maar meestal is er geen plaats voor zo iets in de huiskamer
daar integen kan je een dvd/divxplayer vaak wel kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13443

Nee, jij komt met de hete waren! Jij durft hot in een zin met een link naar Dixons te noemen? :r

Bovendien: dat apparaat kost 3x zoveel met HD en je kunt er niet eens een gewone dvd indouwen. Lekker handig. Naar het schijnt komen mensen die legaal hun films kijken nogal eens met dvd's aan...

Eigenlijk vind ik dit wel interessant; ik wist niet dat er ook dvd-spelers waren die niet alleen xvid maar ook srt konden weergeven. Dat is een interessant alternatief voor een htpc. Ik vind dat een pc altijd toch nog lawaai blijft maken, vooral door het gegier van de harde schijven. Minder dan €100 vind ik dan toch wel interessant. Die Kiss dingen dus niet (veelste duur).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Anoniem: 13443 schreef op zondag 12 maart 2006 @ 14:09:
[...]

Nee, jij komt met de hete waren! Jij durft hot in een zin met een link naar Dixons te noemen? :r

Bovendien: dat apparaat kost 3x zoveel met HD en je kunt er niet eens een gewone dvd indouwen. Lekker handig. Naar het schijnt komen mensen die legaal hun films kijken nogal eens met dvd's aan...
Ach gut ben je al beledigd als ik het woord Dixons noem :+ ze verkopen leuke spullen en minder leuke spullen net zoals elke andere winkel, ik snap je probleem niet. Hij vroeg toch om een xvid/divx speler geen dvd speler, wel iets duurder maar het heeft ook extra voordelen. 20gb schijfjes zijn toch ook niet zo duur of wel soms, je kunt goed overdrijven zeg.
W3ird_N3rd schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 18:46:
[...]

Hot=populair. Het meest populaire ding hoeft niet per se ook het beste te zijn :). Daarom staat er waarschijnlijk ook niks in deze thread wat met HDTV sources overweg kan.

[...]

Ziet er geinig uit maar heb er nooit eerder van gehoord, dus of dat hot is?
Hdtv? Hij vroeg toch of xvid/divx ;) Tja jij ziet iets als hot als iedereen het heeft, hot is voor mij als het technisch nieuw is :) Misverstandje is snel gemaakt.
Anoniem: 50873 schreef op zondag 12 maart 2006 @ 12:04:
[...]

lijkt leuk maar meestal is er geen plaats voor zo iets in de huiskamer
daar integen kan je een dvd/divxplayer vaak wel kwijt
Als je alleen een gleuf hebt wel ja, dit ding is ongeveer de helft van een dvd speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

BARACUS schreef op zondag 12 maart 2006 @ 14:42:
Hdtv? Hij vroeg toch of xvid/divx ;) Tja jij ziet iets als hot als iedereen het heeft, hot is voor mij als het technisch nieuw is :) Misverstandje is snel gemaakt.
HDTV is technisch nieuw en zowel XviD als DivX kunnen prima met HD video overweg, dus je punt is? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13443

[mijn probleem] ik heb bij Dixons gewerkt dus ik weet hoe het eraan toegaat bij de vendexwinkels. Het is een slechte winkel met slechte voorlichting[/mijn probleem]

Het apparaat waar ik (en ik denk ook anderen) naar op zoek ben is een apparaat dat je in je audio/tv meubel kunt plaatsen om 1 van de vele dvd's met xvid+srt in kun doen om op tv te kijken zonder een pc aan te hoeven doen.
Dat andere apparaat is voor mij nutteloos omdat er:
a - geen dvd's ingaan
b - een gierende HD in moet
c - het een soort gecastreerde htpc is zonder de upgrademogelijkheden/modulaire opbouw.

En HDTV is wel degelijk interessant voor wie een >1280x768 LCD-TV heeft. Je kunt namelijk perfect 720p of 1080p XviD, WMV9 of TS met AC3 of DTS kijken vanaf een pc. Er zijn al aardig wat titels te d/l.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Ach Dixons is gewoon voor een bepaald soort mens geschikt en mijn ervaring is dat de basis voorlichting prima is. De klant daar snapt er toch niks meer van als je te moeilijk gaat praten, degene die het wel snappen hebben geen voorlichting nodig :) Verder gaat er volgens mij een laptop hd in die gieren dus helemaal niet en een dvd speler is ook een soort gecastreerde htpc.

Maar goed het lijkt mij een prima ding maar ieder zijn eigen eisen, aan de usb2 hangen is leuker dan vervelende dvd's branden. Ik heb gewoon een minipc aan de lcd tv gehangen, geen gedoe met codecs en ondertitel ellende dat ik wel met de yamada had :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13443 schreef op zondag 12 maart 2006 @ 16:09:
[mijn probleem] ik heb bij Dixons gewerkt dus ik weet hoe het eraan toegaat bij de vendexwinkels. Het is een slechte winkel met slechte voorlichting[/mijn probleem]

Het apparaat waar ik (en ik denk ook anderen) naar op zoek ben is een apparaat dat je in je audio/tv meubel kunt plaatsen om 1 van de vele dvd's met xvid+srt in kun doen om op tv te kijken zonder een pc aan te hoeven doen.
Dat andere apparaat is voor mij nutteloos omdat er:
a - geen dvd's ingaan
b - een gierende HD in moet
c - het een soort gecastreerde htpc is zonder de upgrademogelijkheden/modulaire opbouw.

En HDTV is wel degelijk interessant voor wie een >1280x768 LCD-TV heeft. Je kunt namelijk perfect 720p of 1080p XviD, WMV9 of TS met AC3 of DTS kijken vanaf een pc. Er zijn al aardig wat titels te d/l.
het word steds mooier ;) maar toch heb ik nog steeds liever ene divxplayer

let op als je bij dixons binnen stapt en je wil product X hebben, laat je dan onder geen voorwaarde overhalen door een dixons verkoper voor product Y aansmeren daar wordt hij zelf alleen maar beter van ;) ipv jij als consument :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Laatst online: 23:42
Ik zou nu niet een divx/xvid player kopen.

Tegenwoordig kun je HR HDTV rips downloaden, deze zijn opgenomen in HDTVres met 5.1 geluid (in de VS/Canada wordt dat gewoon uitgezonden!). Vooral het geluid merk je het verschil duidelijk.
Voor beeldkwaliteit zou ik het niet doen, de meeste normale xvidrips (350mb per aflevering) leveren al DVDbeeldkwaliteit.

Als ik het afspeel op mijn Yamada 6700 hoor ik alleen geluid, logisch want ik heb geen HDTV televisie. Maar een DVDspeler die de resolutie verkleint naar pal resolutie zou fijn zijn. Kun je in elk geval genieten van echt goed geluid (en 5.1).

enne btw, op internet zijn HR HDTV's Hot, want ze zijn populair.

[ Voor 6% gewijzigd door Jazco2nd op 13-03-2006 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-06 06:54

FaceDown

Storende factor.

Voor mij is de classic XBOX (omgebouwd, grote harddisk er in, Xbox media center erop) nog steeds 'hot' als HTPC! Draait alles af; DVD, Divx, Xvid, HDTV (tot 720p), pakt ondertitels moeiteloos met opties om te versnellen/vertragen om ze synchroon te krijgen, speelt van harddisk, DVD, CD, netwerkdrives, internet (streaming video/audio).
Met de juiste kabels heb je RGB-scart, component, optical audio out aansluitingen. Ik zou niet weten wat je niet met de Xbox kan en wel met een ander apparaat. Verder kosten die dingen geen drol meer. :D Oh ja en je kan er ook nog games op spelen; leuk als je een schermpje van 2 mtr breed hebt hangen. :P
Qua GUI is er geen speler die eraan kan tippen.

[ Voor 5% gewijzigd door FaceDown op 13-03-2006 12:45 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-06 00:36
FaceDown schreef op maandag 13 maart 2006 @ 12:44:
Voor mij is de classic XBOX (omgebouwd, grote harddisk er in, Xbox media center erop) nog steeds 'hot' als HTPC! Draait alles af; DVD, Divx, Xvid, HDTV (tot 720p), pakt ondertitels moeiteloos met opties om te versnellen/vertragen om ze synchroon te krijgen, speelt van harddisk, DVD, CD, netwerkdrives, internet (streaming video/audio).
Met de juiste kabels heb je RGB-scart, component, optical audio out aansluitingen. Ik zou niet weten wat je niet met de Xbox kan en wel met een ander apparaat. Verder kosten die dingen geen drol meer. :D Oh ja en je kan er ook nog games op spelen; leuk als je een schermpje van 2 mtr breed hebt hangen. :P
Qua GUI is er geen speler die eraan kan tippen.
Volledig met je eens, behalve dat die xbox nog steeds lawaai maakt natuurlijk.
Ook als de hd uitgaat, en je er een andere fan in zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-06 06:54

FaceDown

Storende factor.

Da's waar. Maar ja m'n projector maakt zoveel lawaai dat ik de xbox niet meer hoor (staat op 4 m afstand en is dus niet zo'n probleem) :P en als ik het geluid hard genoeg heb staan hoor ik het gezoem sowieso niet meer.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100386

Voor mij is op dit moment de hotste DVD speler met DivX de Denon 1920:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/d80e830cb33ed0f77969d027348af376/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2a681a082e43b8520016bee225721983/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6650af4d7e45386885111cdaa55e0b72/full.jpg

Specs (o.a.)
  • DVD Video/Audio en Super Audio-CD speler
  • Ondersteund: DVD Video, DVD Audio, Super Audio-CD, CD Audio, DivX (5,4 en 3), MP3CD, WMA, DVD+/-R(W), CD-R(W), Kodak Picture CD, Fujicolor cd en JPEG
  • 2 Mb geheugen voor een snelle DVD-laag wisseling
  • Hoogwaardige Video D/A converter (11 bit/216 MHz)
  • Video Scaler op HDMI: 480p, 720p en 1080i
  • Progressive Scan (Pal/NTSC) met Faroudja DCDi engine
  • Seperate downmix stereo audio uitgang
  • Ingebouwde Dolby Digital en DTS decoders
  • HDCD audio decoder
  • Bass management en vertragingstijd instelbaar op SA-CD, DVD Audio en Dolby Digital/DTS
  • 2- en 6 kanaals audio uitgang over HDMI
  • Video aansluitingen: HDMI, Component (progressive), Scart met RGB, S-Video en composiet
  • Digitale audio aansluitingen: Optisch (TOSLINK), coaxiaal (S/PDIF) en via HDMI
  • Analoge audio aansluitingen: 5.1 multichannel cinch en stereo cinch
Hij komt als behoorlijk goed naar voren in de meeste reviews, beeld is erg goed; Zeker gezien de prijs bover verwachting. En datzelfde geld eigelijk voor de geluidskwaliteit. Tel hierbij de features op die normaal gesproken meer bij duurdere spelers worden gevonden, en je hebt naar mijn idee een prima spelerT. Dus . . .
* Anoniem: 100386 heeft de zwarte besteld . . .

alleen heeft Denon de populariteit van deze speler onderschat en issie dus niet altijdf even makkelijk levrbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-06 08:42

PnD

like in Pinda ^_^

Fire69 schreef op maandag 13 maart 2006 @ 12:59:
[...]

Volledig met je eens, behalve dat die xbox nog steeds lawaai maakt natuurlijk.
Ook als de hd uitgaat, en je er een andere fan in zet.
Mijn xbox is bijna geluidsarm..behalve als ie een dvd draait issie wel luidruchtig..hoor die echt niet als ik iets aan het kijken ben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:36

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
Wat vinden jullie van deze spelers:

Ik heb nu een Yamada DVX-6600, en wil als deze het begeeft, een nieuwe kopen, en dacht aan een van de volgende van Philips...

Weet iemand welke van de volgende spelers het beste is? Het lijkt me dat de DVP5900 het meest uitgebreid is? Prijzen liggen ook niet al te ver uiteen... Ze hebben als het goed is allen Progressive Scan via RGB Scart?
En ik zie dat de DVP 3010 ook ondersteuning heeft gekregen voor OGG/OGM :). hebben die andere types dat ook?

Afbeeldingslocatie: http://www.consumer.philips.com/catalog/DV/DVP3010_00_webImage198.jpg
DVP3010 [€58,50]

Afbeeldingslocatie: http://www.consumer.philips.com/catalog/DV/DVP3040_12_webImage198.jpg
DVP3040

Afbeeldingslocatie: http://www.consumer.philips.com/catalog/DV/DVP5140_12_webImage198.jpg
DVP5140

Afbeeldingslocatie: http://www.consumer.philips.com/catalog/DV/DVP5900_12_webImage198.jpg
DVP5900 [€115]
+ HDMI met upscaling tot 1080i

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterg
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-05 09:07
Zag dat het kruidvat deze had staan voor rond de 45 euro.

Iemand ervaringen mee?

http://audiovisual.kelkoo.co.uk/b/a/ps_15899010/127701.html

Op google geen reviews kunnen vinden en op Got het hele apparaat niet eens tegen gekomen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-11-2024
Maakt weinig uit lijkt me eigenlijk. Als ze beide maar kunnen en geen fuckmerk is, en subs aankunnen.
Ik had het geluk dat iemand wist hoe je ze regio vrij moet maken via een hidden menu, best makkelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey6666
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-06 18:51
leuk hoor die Denon maar hij kost ruim 300 euro.. dat was niet het budget waar dit topic over ging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100386

joey6666 schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 14:36:
leuk hoor die Denon maar hij kost ruim 300 euro.. dat was niet het budget waar dit topic over ging
Ik weet niet waar je dat hebt gelezen :?

De topictitel is: Welke divx/xvid speler is nu "hot", en nergens wordt gesproken over een maximale prijs etc. En op basis vooral op basis van de specificaties en alle reviews vind ik hem gewoon "hot". En heel veel mensen (mss niet hier) zijn het met me eens; Dat blijkt wel uit het feit dat Denon de productie bijna niet kan bijbenen (zoveel vraag is er dus naar).

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 100386 op 25-03-2006 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:45

Sebje

Makelaartje

Anoniem: 100386 schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 17:11:
[...]

Ik weet niet waar je dat hebt gelezen :?

De topictitel is: Welke divx/xvid speler is nu "hot", en nergens wordt gesproken over een maximale prijs etc. En op basis vooral op basis van de specificaties en alle reviews vind ik hem gewoon "hot". En heel veel mensen (mss niet hier) zijn het met me eens; Dat blijkt wel uit het feit dat Denon de productie bijna niet kan bijbenen (zoveel vraag is er dus naar).
Uit de TS:
Welke xvid/divx speler raden jullie mij nu aan ? Het liefst in de prijsklasse van de Yamada 6700 (€ 65,00).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anubis801
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-11-2024
Oude topic maar wel precies wat ik zocht.
Ik ben van plan om een nieuwe madia speler te kopen vandaar dat ik deze topic een scjopje geef.

=/\= System Status =/\=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:59

lordsnow

I know nothing

Ik schop even mee...
Pagina: 1