Hellow,
Ik zit nog met een klein probleempje .. eventjes situeren met fake voorbeeld
ik heb een extern appartaat die seriëel data verstuurd naar hardware die op J2ME draait.
Nu stuurt deze constant dezelfde data in een loop ( kan niets aan veranderd worden ). Deze begint
met casenummers, en dan daarna 16 veranderlijke karakterplaatsen ..
dit gebeurd 18 cases ver
bv: 00aaaaaaaaaaaaaaaa01aaaaaaaaaaaaaaa02aaaaaaaaaaaaaaa03aaaaaaaaaaaaaaa.. ( totaan 18 )
nu is het zo als je hebt programma start, dat deze bijna nooit als eerste case 00 binnenkrijgt, maar bv begint halverwege case 12 ofzo ..
maar nu zou ik dus in de buffer de data moeten krijgen beginnend van case 0..
Hoe zou ik dat best aanpakken ?
ik had gedacht om een buffer te maken die 2 keer zo lang is als de ganse reeks .. en daarin te beginnen zoeken naar 00 waarbij 18 plaatsen verder een 01 zit, en daarna 18 plaatsten verder een 02 enzovoort .. maar het lukt met maar niet
het kan mss wel simpel, maar ik geraak er echt niet uit?
bedankt!
Ik zit nog met een klein probleempje .. eventjes situeren met fake voorbeeld
ik heb een extern appartaat die seriëel data verstuurd naar hardware die op J2ME draait.
Nu stuurt deze constant dezelfde data in een loop ( kan niets aan veranderd worden ). Deze begint
met casenummers, en dan daarna 16 veranderlijke karakterplaatsen ..
dit gebeurd 18 cases ver
bv: 00aaaaaaaaaaaaaaaa01aaaaaaaaaaaaaaa02aaaaaaaaaaaaaaa03aaaaaaaaaaaaaaa.. ( totaan 18 )
nu is het zo als je hebt programma start, dat deze bijna nooit als eerste case 00 binnenkrijgt, maar bv begint halverwege case 12 ofzo ..
maar nu zou ik dus in de buffer de data moeten krijgen beginnend van case 0..
Hoe zou ik dat best aanpakken ?
ik had gedacht om een buffer te maken die 2 keer zo lang is als de ganse reeks .. en daarin te beginnen zoeken naar 00 waarbij 18 plaatsen verder een 01 zit, en daarna 18 plaatsten verder een 02 enzovoort .. maar het lukt met maar niet
het kan mss wel simpel, maar ik geraak er echt niet uit?
bedankt!