[IC Card System] Software

Pagina: 1
Acties:

• DaLuca
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09-2025
Mijn eerdere post scheen in het verkeerde subforum te zitten... Ik probeer het nu hier!

Het volgende: Ik ben op zoek naar software waarmee ik access cards kan configureren. We hebben namelijk binnen ons appatementencomplex een lock systeem die deze kaartjes nodig hebben. We hebben alles... De pasjes de seriele card reader/writer alleen de software die daarbij hoort is kwijt. Nu hebben we al contact opgenomen met de leverancier in China, maar die zeggen dat ze 150 dollar in rekening moeten brengen voor het beschikbaar stellen van de officiele software.

De software heet: Digiper Eletronic Lock System. Deze is echter nergens op het web te vinden! Tevens alternatieve software kan ik niet vinden.

Weet iemand een ander programma waarmee ik de pasjes zo kan configureren dat de locks van de appartementen geconfigureerd kunnen worden met een unieke code

Zelf zit ik op de Fontys dus ik weet dat er andere software is... ;)

Bedankt!

Computers; de meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel...

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:21

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Als er in China een leverancier zit, betekent dat denk ik ook dat er in NL of in de benelux een importeur moet zitten. Heb je de originele factuur nog van die installatie? Of ken je het bedrijf dat de installatie verzorgd heeft? Dan zou ik daar even contact mee opnemen :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• DaLuca
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09-2025
Ik hoef ook niet de officiele software... (graag als dat kan) maar ik doelde eigenlijk op alternatieve software voor dit Card Systeem... Ik heb heel internet al afgezocht maar er is helemaal niks te vinden!

De factuur hebben we btw niet meer... :D

Computers; de meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel...

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
Natuurlijk gaan we hier niet meehelpen aan het krijgen van warez, als het betaald is, gaan we geen niet-betaalde linkjes noemen ;)

Maar alternatief kan natuurlijk; de hardware is Digiper? Heb je de schema's? Misschien kan je bij jullie op school iemand vinden die zelf een driver / interface kan schrijven. Tenminste, dat deed m'n broertje een paar keer toen bij nog op de HTS electrotechniek deed. Geen idee hoe lastig het was, ik hielp hem alleen een beetje met de logica in de C of assembler code :+

Maar als het gaat om het aanspreken van specifieke functies van niet-standaard hardware weet ik niet of andere generieke software zal helpen. Je zegt op Fontys te zitten en dus (?) dat er andere software is: voor deze hardware? En hoe heet dat? <-- daar kan niets worden geregeld?
$150 klinkt eerlijk gezegd niet duur, gezien de prijs van nieuwe sloten voor een heel appartemenencomplex :P

[ Voor 9% gewijzigd door F_J_K op 17-02-2006 22:04 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)