Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

12v Neon in pc

Pagina: 1
Acties:

• keesheid
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-11 10:52
goeiesmiddags,

Ik heb ooit een mooie blauwe neon gekocht om deze onder m'n scooter te hangen. MOmenteel gebruik ik hem niet meer dus heb een neon over. En toen kwam meteen het idee omhoog om hem aan te sluiten in mijn pc. Ik heb geen aansluitingen, alleen 2 draadjes. Is het mogelijk deze aan te sluiten op m'n voeding en zo ja, hoe?

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11 16:47

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Als er op die twee draadjes 12V moet komen kan dat gewoon door die aan te sluiten op de gele en zwarte draad in een molex. Wellicht moet je wel ff checken of ie niet veel te veel stroom trekt, geen idee wat die dingen voor scooters doen :?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06:41
Maak anders even een foto/zoek een foto op op internet. Dan kunnen we er net iets meer mee

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-11 08:07
Wat orion zegt klinkt goed, maar het is misschien wel handig om er rekening mee te houden dat je er een invertor bij heb ;) CCFLS rechtstreekt aansluiten op 12V wil niet echt goed werken :P

There is no replacement for displacement!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11 16:47

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Daarom ook de Als... aan het begin ;)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• keesheid
Hij zat rechtstreeks op de plus en min van de scooteraccu, en die dingen zijn 12 volt.
Er zat verder geen inverter tussen.

Ik gaat nu ff fototje schieten!, me vertrouwde hosting site ligt op z'n gat :?. Dus ik zet ff geen foto.

Het is iig gewoon een dikke buis, met aan een kant een dubbele zwarte draad eruit. verder helemaal neits.

[ Voor 50% gewijzigd door keesheid op 17-02-2006 13:31 ]

• keesheid
Hbe maar gewoon de stoute schoenen aangedaan en hem drin gepropt, en het werkt!!
Dankjewel allemaal,
Pagina: 1