Ik heb een koptelefoon voor het gamen en een 5.1 set voor films beneden kijken aan m'n compu hangen. Bij vrijwel alle spellen kan ik gewoon "headphones" aangeven en dan gaat het goed terwijl de instellingen van windows op 5.1 blijven staan. Counter-Strike:source staat er echter op om mijn windows instellingen uit te lezen en aan te passen. Nu wil ik steeds beneden een filmpje kijken en klinkt het geluid vreemd. Moet ik weer de trap op om boven mijn geluidsinstellingen aan te passen.
Ik heb nu al css zo ingesteld dat die altijd de headphones zal instellen voor het geluid, nu moet ik dus nog enkel de boel ook weer automatisch teruggezet krijgen.
Ik zat te denken aan een bat die in de startup staat ofzo, of misschien een regkey?. Iemand die me hierbij kan helpen?
Ik heb nu al css zo ingesteld dat die altijd de headphones zal instellen voor het geluid, nu moet ik dus nog enkel de boel ook weer automatisch teruggezet krijgen.
Ik zat te denken aan een bat die in de startup staat ofzo, of misschien een regkey?. Iemand die me hierbij kan helpen?