"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën
Messenger plus! heeft een gebeurtenissenlogboek.
Ik heb liever geen MSN Plus, als het kanAscathon schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 12:47:
Messenger plus! heeft een gebeurtenissenlogboek.
"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën
Gaim kan dit ook. Je moet er wel voor zijn aangemeld vanzelf
There is no replacement for displacement!
Waarom heb ik daar dan geen last van? Misschien probleem verholpen met Windows DefenderAW_Bos schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 12:48:
[...]
Ik heb liever geen MSN Plus, als het kan. Begint MS AntiSpyware weer te gillen enzo
.
AW_Bos schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 12:48:
[...]
Ik heb liever geen MSN Plus, als het kan. Begint MS AntiSpyware weer te gillen enzo
.
offtopic:
Sponsors uitschakelen in het begin van de installatie.
En dus niet zo snel next-next-next klikken.
Sponsors uitschakelen in het begin van de installatie.
Maar goed, wat had je zelf allemaal al gevonden? Waar had je naar gezocht? Moet het perse een extensie voor MSN Messenger zijn? Trillian en Gaim bieden namelijk deze optie @ default.
Ik pas nog even je titel iets aan.
Signature
Liever een extentie, als het kan...
Heeft iemand al een goed (beter) antwoord op dit topic?
Ook ik wil graag MSN monitoren in mijn afwezigheid, liefst zonder spyware.
Ook ik wil graag MSN monitoren in mijn afwezigheid, liefst zonder spyware.
Lenovo Legion 9i 18IAX10 5090 en een 9800X3D met Astral 5090 OC voor als het toch beter moet.
De enige optie die je hebt is Messenger Plus! (Live), daarbij kun je bij de install aangeven dat je geen sponsor wilt, dan krijg je geen spyware
(Je kunt hier niet voorbij next-next-next'en, je moet echt een keuze maken voor je op 'Next' kunt klikken)
[ Voor 27% gewijzigd door Alex) op 21-07-2007 16:28 ]
We are shaping the future
Pagina: 1