Oplichting bij V&A

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IRP
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-09 18:26
Ik heb een vraag over een (waarschijnlijke) oplichting. Ongeveer 2 weken geleden heb ik 2 reepjes geheugen gekocht ( http://tweakers.net/aanbo...tie/30299?&highlight=Ibix ). Aagezien
de verkoper ver bij mij vandaan woont heb ik hem verzocht het na betaling op te sturen. Hij heeft 1,5 week geleden op zaterdag het geld van mij ontvangen (dat stuurde hij in een email), vervolgens zit ik nu nog op het pakketje te wachten. Inmiddels reageert hij ook niet meer op emails en telefoontjes van mij. Ik zit er nu ernstig over na te denken om aangifte tegen hem te doen. Nu vroeg ik me wat de beste procedure is. Heeft iemand al vaker zoiets meegemaakt? Ik heb een modje van tweakers aangeschreven, maar die reageert niet. Graag jullie ideeen. Bvd.

Looney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:44

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

zie ook http://tweakers.net/aanbod/userstats/148996, daar was dus al eerder zo'n gevalletje.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:26
Dat is hetzelfde geval hoor, kijk maar naar de nicknames ;) Ow, staat er ook nog eentje boven.

In het vervolg is het dus ook slim om even de feedback van andere users na te kijken.

[ Voor 21% gewijzigd door Hahn op 17-02-2006 11:23 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:44

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wordt als maar beloofd....aand de lijnjte gehouden ....moest naar amsterdam komen .....niet bellen na beloofd te hebben .....niet opdagen .....
Beoordeling door Sher

oh? :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-10 16:12
Sher en IRP verschillen toch behoorlijk hoor :)

[ Voor 17% gewijzigd door Hoyden op 17-02-2006 11:24 . Reden: te laat ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Wel weird hoor!
Ik denk dat ze nog wel komen want in z'n advertentie staat: liefst op te halen en werkend te zien.

Naja als je dat zo in je advertentie zegt, ben je volgens mij geen oplichter...

Aan de andere kant zou hij nu kunnen denken: Whaa ik stuur ze niet op en verkoop ze nog 'n x

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneGunman
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
CLB schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 11:26:
Wel weird hoor!
Ik denk dat ze nog wel komen want in z'n advertentie staat: liefst op te halen en werkend te zien.

Naja als je dat zo in je advertentie zegt, ben je volgens mij geen oplichter...

Aan de andere kant zou hij nu kunnen denken: Whaa ik stuur ze niet op en verkoop ze nog 'n x
Dat is wel een beetje naief hé? Zo'n opmerking in je advertentie zetten is 1, maar er vervolgens ook naar handelen is een tweede. Aangezien er ook genoeg mensen die de advertentie lezen niet in staat zijn om langs te komen en vervolgens, mede door dit soort opmerkingen, toch in zee gaan met de verkoper. Maar goed, sneu voor de TS, hoop dat het goed afloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

FA > BZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Hoewel we dit soort incidenten betreuren kan Tweakers.net daar helaas weinig aan doen. Dit wordt eveneens in de voorwaarden bij Vraag en Aanbod aangeven:
Tweakers.net B.V. biedt enkel de gelegenheid om verkoper en koper bij elkaar te brengen. Tweakers.net B.V. is en zal op geen enkele manier partij zijn in de daadwerkelijke overeenkomst tussen koper en verkoper. Tweakers.net B.V. kan dan ook geen aansprakelijkheid aanvaarden omtrent de kwaliteit, de veiligheid of de legaliteit van de geadverteerde objecten, de juistheid van de aanbiedingen, de bevoegdheid van verkopers objecten te verkopen en de bevoegdheid van kopers objecten te kopen. Ook kunnen wij nakoming van de overeenkomst tussen koper en verkoper niet garanderen, noch bij een geschil bemiddelen tussen partijen.
Je kunt natuurlijk altijd een User Feedback invullen, om zo je mede-tweakers op de hoogte te stellen.

Topic gaat dan ook dicht.

[ Voor 9% gewijzigd door Longbeard op 17-02-2006 11:41 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.