[XP] "Alles Afspelen" in Verkenner werkt niet goed *

Pagina: 1
Acties:

• Flippel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-01 20:58
Als ik in de Windows Verkenner meerdere Mediabestanden selecteer en vervolgens op "Alles Afspelen" klik dan wordt alleen het eerste bestand geladen in de Playlist van de Windows Media Player. Voorheen had ik dit probleem nooit, maar nu doet ie dat 'ineens'. :(
Weet iemand wat hier het probleem is?

• Pannenkoekkie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-03-2025

Pannenkoekkie

Sugar or Cheeze?

Check dit Linkje

• Flippel
Heb ik gedaan, maar ik kan de oplossing er niet uithalen.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Hebben we het over Windows 3 of over Windows 95? (Oftewel: welk OS en welke mediaplayer?)

Ik gebruik nooit de windows mediaplayer, maar er is blijkbaar geen optie in dat ding te vinden?

Overigens, kon je welk opties vinden die niets hielpen? <-- geef die dan even want dan hoeven we daar niet over te denken :P

[ Voor 26% gewijzigd door F_J_K op 17-02-2006 11:07 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Flippel
Het gaat om:
* Windows XP Pro met SP2
* WMP 10.00.00.3646

Het gaat om de mogelijkheden "alles afspelen" en "selectie afspelen" in het contextmenu links. Die speelt alleen de eerste af, ook als je meerdere mediabestanden selecteert, maar ook als je niets selecteert. Dan moet ie nl. gewoon alles in de map afspelen. Rechts klikken als alles is geselecteerd en kiezen voor bestanden afspelen werkt wel, maar in het contextmenu links kiezen voor "selectie afspelen" werkt weer niet, dan speelt ie alleen de eerste af.

[ Voor 80% gewijzigd door Flippel op 17-02-2006 11:15 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Waar zie jij trouwens een Alles afspelen optie? Ik zie alleen Toevoegen aan Huidige afspeellijst, Toevoegen aan afspeellijst... en Afspelen met Windows Media Player.

Misschien moet je één van die eerste 2 opties eens proberen, of vanuit WMP zelf meerdere bestanden openen in plaats van in Windows Verkenner.

The devil is in the details.

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:31
Als je je mappen(kolom aan de linkerkant) uitzet, staat dat onder Bestands- en maptaken.

[ Voor 17% gewijzigd door Brent op 17-02-2006 11:16 ]

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• Flippel
Links in het context menu (die grijze balk in de verkenner) dat zich aanpast aan het type bestanden in een map

• Flippel
WMP opnieuw geinstalleerd, maakt geen verschil. Iemand nog ideeen?

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-03 23:45
Haal de nieuwste installer van WMP10 eens van de site van Microsoft, ik heb het namelijk eens geprobeerd en bij mij werkt alles goed (versie 10.00.00.3802) :)

Edit:
Ik gok overigens dat dit probleem niet met WMP zelf te maken heeft bij nader inzien....

[ Voor 25% gewijzigd door Morax op 17-02-2006 14:17 ]

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

• Flippel
Alles geprobeerd. Nog steeds hetzelfde probleem. Iemand nog suggesties?
Pagina: 1