[XP] Office Outlook 2003 vraag

Pagina: 1
Acties:

• lesleyudw
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-11-2023
Ik heb op meerdere plaatsen gezocht maar ik kan geen antwoord vinden. Ik hoop dat een van jullie me kan helpen.

Ik heb ik oulook al mijn contactpersonen gecategoriseerd. Nu is de vraag hoe kan ik er voor zorgen dat ik een mailtje kan sturen naar 1 specifieke categorie.

Ik hoop dat het probleem een beetje begrijpbaar is uitgelegd!

MvG

Lesley

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-05 18:00
ehm...gewoon mail opstellen en in adresboek dan die ene categorie aanduiden op to-field?......
(je hebt een disrtibutionlist opgesteld, bvb vrienden en daarin alle vrienden ingezet)

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

• lesleyudw
Blackminister schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 09:58:
ehm...gewoon mail opstellen en in adresboek dan die ene categorie aanduiden op to-field?......
(je hebt een disrtibutionlist opgesteld, bvb vrienden en daarin alle vrienden ingezet)
ja precies maar hoe duid je op het "to-field" de categorie aan?

• Blackminister
Door in outlook dan eerst 'New Message' te klikken
Dan naar adresboek gaan en niet onmiddelijk de naam ingeven... (dus op het to-veldje klikken)
Dan zie je alle contactpersonen

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Categorie is niet gelijk aan een groep. Per groep kan, per categorie: dat kan afaik niet in standaard Outlook, misschien met de BCM er bij wel?

Hoe dan ook is Outlook geen OS dus WOS -> OFF

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• lesleyudw
Blackminister schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 10:05:
Door in outlook dan eerst 'New Message' te klikken
Dan naar adresboek gaan en niet onmiddelijk de naam ingeven... (dus op het to-veldje klikken)
Dan zie je alle contactpersonen
Ok dan zie ik alle contactpersonen wel, maar ik wil dan juist alleen maar de contactpersonen van 1 bepaalde categorie zien en daar zit hem het probleem, ik kan nergens vinden waar je dan kan sorteren op categorie bijvoorbeeld.

• Blackminister
I see.....

Kan ik nu zelf niet controleren (op werk 2000, thuis wel 2003) en nog niet geprobeerd...
Zal zelf deze avond eens kijken, tenzij antwoord al gegeven is ervoor B)

• lesleyudw
Blackminister schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 10:10:
I see.....

Kan ik nu zelf niet controleren (op werk 2000, thuis wel 2003) en nog niet geprobeerd...
Zal zelf deze avond eens kijken, tenzij antwoord al gegeven is ervoor B)
ok thnx anyway!!!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

DyStiC

'Atta way, baby!

Wat je wil kan niet, je kunt geen mail sturen aan een categorie, dit is puur voor je zelf een hulpmiddel om o.a. contactpersonen te ordenen. Ik denk dat je gebruik moet gaan maken van distibutielijsten binnen Outlook.

• lesleyudw
Het is me reeds gelukt. Inderdaad niet via de categorieen, maar via contactlijsten!

Slotje roepen is not done en zeker niet als de reden zou zijn dat er een aangedragen oplossing de juiste blijkt te zijn

[ Voor 40% gewijzigd door Lustucru op 17-02-2006 11:34 ]

Pagina: 1