Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Avast + PDA.. Blijf timeout error krijgen.

Pagina: 1
Acties:

• klomp
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-11 15:08
Mijn probleem zit zo.

Ik heb mijn mailserver op mijn PDA ingesteld. Nu krijg ik constant als ik m'n PDA in zijn cradle heb staan, en het ding is aangesloten via de USB kabel naar mijn laptop, een rare timeout error vanuit Avast! virusscanner.

Bericht is constant hetzelfde, ik snap alleen niet waarover :P

Ik krijg onderin mijn Taskbar ook een icoon dat het volgende aangeeft "Avast! Mail scanner [green.qinip.net]"

Ik het dit probleem pas sinds 2 of 3 dagen, en aangezien ik toch mijn windows opnieuw wou installeren gaf ik er geen acht aan. Nu heb ik echter een schone windows, en het bericht is er nog.

Lijkt mij dat mijn PDA iets probeert te versturen ofzo, ik krijg namelijk een timeout error van avast en er word me dan gevraagd of ik wil wachten, of doorgaan. Welke van de 2 opties ik ook kies het maakt niet uit.

Pic van error message:
Afbeeldingslocatie: http://img105.imageshack.us/img105/2621/naamloos8rt.jpg

Het komt via de PDA in ieder geval want als ie uit de cradle is merk ik niks.

Iemand?

Verwijderd

Ik ken deze melding, denk ik :? . Als je dr vanaf wil moet je naar On-Acces Control Protection (1x klikken op tray-icon), daar naar Internet Mail, Customize. In dit menu moet je dan weer naar Advanced, hier staat Time-out for Internet communication (s). Verander hier Ask in Shutdown Connection met de gewenste wachttijd. Als t goed is heb je de melding nu gekilled 8)7

Beetje B allemaal :P

• klomp
Ok ik probeer het :) tis ff afwachten of het werkt want k krijg het eens in t uur ofzo maar tis irritant.

En hoe bedoel je "Beetje B" ? :P

Verwijderd

Beetje B, is beetje vet... ;)

• klomp
Ahhh op die fiets ;) Tis trouwens opgelost :) merci heel veel :P