Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Mistaken identity.
[ Voor 9% gewijzigd door Tatsu op 16-02-2006 23:09 ]
If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Misschien kan je nog iets met sed?
Toevoegsel: misschien per ftp?
[ Voor 8% gewijzigd door klokop op 16-02-2006 23:15 ]
"Passing silhouettes of strange illuminated mannequins"
GeeXboX ISO Generator description Download
With this package, it is easy to modify the GeeXboX in a few seconds without having to build the sources.
The generator produces an ISO image of the GeeXboX, ready to be burned on disc.
GeeXboX ISO Generator currently works under both GNU/Linux and Microsoft Windows 9x/NT/2k/XP operating systems.
http://linux.softpedia.co...ISO-Generator-4118.shtml#
Misschien dat dit werkt?
[ Voor 4% gewijzigd door Tatsu op 16-02-2006 23:19 ]
If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?
Ik draai Geexbox namelijk vanaf HDD...
Ik zat ook te denken om e.e.a. gewoon via floppy te doen...maar in /mnt zie ik alleen /cdrom 1 en /disk 1 staan...dus het lijkt wel of hij die floppy niet eens ziet. Of zie ik dan iets over het hoofd bij het mounten van een floppydrive (ben niet helemaal noob maar zo noob dan net weer wel
van: http://www.geexbox.org/wiki/index.php/General_informationTo modify configuration files in the generator, use a text editor compatible with unix. Ex : UltraEdit.
Ja, dat snap ik. Alleen hoe krijg ik die er op? Er is er - voor zover ik kan zien iig - geen ingebouwd namelijk. En ik moet eerlijk zeggen dat als men zegt dat je e.e.a. moet aanpassen, ik het niet meer dan logisch zou vinden dan dat dat wel het geval zou zijn. Dus vandaar mijn vraag: hoe hebben anderen dit opgelost
Iemand nog andere ideeen
Ik had geexbox verkeerd gecompileerd, zonder FTP- en Telnet server. Met die services aan was FTP'en, editten en vervolgens terug ftp'en geen enkel probleem. Omslachtig, dat wel, maarhet werkt