Komt windows niet in met PC

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• dsonnaville
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2025
ik heb het volgende probleem:

Hoe komt dit tot stand?
De pc liep vast en ik heb achter bij de koeler het knopje ingedrukt zodat hij gelijk uit gaat.

Toen kreeg ik dit:

ik kom windows niet meer in. als ik de pc opstart kan ik een paar keuzes maken. in veilige mode opstarten, in oude configuraties opstarten. of normaal opstarten. allemaal geprobeerd, hij gaat dan naar windows XP met dat laad balkje.. het begin scherm als je pc net aan het opstarten bent. Alleen herstart ie dan de computer:

Het volgende heb ik geprobeerd. de pc in kooptoestand zetten, dit lukt niet als ik alle stappen volg en ik geef toestemming om te beginnen krijg ik een dos scherm te zien met als tekst A:// dan kan ik iets intypen maar wat ?

Ik heb dit ook geprobeerd met een legale windows XP cd. dit loopt vast en krijg ik geen werking in.

Ik heb in BIOS de boot device op cd rom gezet ipv hdd. maar ook dit geeft geen resultaat.

Hebben jullie een oplossing, of een idee wat het probleem kan zijn ?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Komt windows niet in met PC
Zoals je ondertussen weet is 1 topic per vraag genoeg (en 1 duidelijke topictitel juist verplicht ;) )

Omdat dit dubbel is, sluit ik. Als je wilt dat een topic wordt verplaatst, kan je dat via het handje linksboven vragen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.