Toon posts:

Battlefield 2 Special Forces nieuwe (BF2 1.2) patch

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
KAN EEN MODERATOR DEZE EVEN IN HET GAME GEDEELTE ZETTEN? FOUTJE MOET KUNNEN.. :P :P O-) O-)

Hallo mensen,

Ik heb gisteren even de nieuwe patch voor Battlefield 2 Special Forces gedownload, nl. de v 1.2. Nu doet hij het op mijn computer perfect, maar bij mijn broertje doet hij het niet. Mijn broertje krijgt alleen maar een paar bomen, zijn wapen enz. te zien. Het level (de huizen, boot enz.) ziet hij dus niet. Ik heb de patch hetzelfde geinstalleerd als bij mij.
Ik Battlefield 2 Special Forces al opnieuw geinstalleerd, en de nieuwe patch erover heen laten gaan, maar hij ziet niet veel.
Heeft iemand hier een oplossing voor, hij wilt heel graag weer snel spelen, maarja, zonder dat je poppetjes, huizen enz. niet ziet, is het niet leuk :P :P

Groetjes,
Angelo :Z

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2006 21:03 . Reden: Verkeerde gedeelte ]

• kami124
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-11 22:35
heb je nieuwste drivers er al op geinstalleerd?

edit: snelle reactie eej :p

directx ook?? (geen zin om nieuwe post te maken, kwil hier niet als spammer overkomen) btw tis mischien wel een kromme vraag omdat als je bf 2 installeerd de nieuwere directx er dan al bij zit maar toch. ( zo heb ik bij mijn vrienden bij bf 2 al wat problemen verholpen maar toen wou die niet opstarten)

edit2: nog altijd geen zin om een nieuwe post te maken :P

heeft die zijn videokaart overklokt?? ik heb dat eens tijdens bf 1942 gedaan. toen kreeg ik een soort van halve wallhacks plus artifacts :P

[ Voor 124% gewijzigd door kami124 op 16-02-2006 21:12 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nieuwe drivers voor de videokaart? Die zijn nog recent ;)

Ook maar even aanpassen dan :P

Hij heeft nu Direct X 9c erop staan, ook recent :9

Edit1:
edit2: nog altijd geen zin om een nieuwe post te maken

heeft die zijn videokaart overklokt?? ik heb dat eens tijdens bf 1942 gedaan. toen kreeg ik een soort van halve wallhacks plus artifacts

NEE!! Hij weet hoe hij spelletjes kan spelen, meer weet ie niet.. Dus overklokken zit er niet in voor hem :P

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2006 21:15 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Maak in het vervolg gerust een TopicReport ;)

SA > SPV

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Gerder
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-09 07:13

Gerder

Gerder

Kijk eens naar z'n Graphic settings en schroef die voor de gein is wa omlaag. Had bij mij ook effect

Verwijderd

Topicstarter
Gerder schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 01:08:
Kijk eens naar z'n Graphic settings en schroef die voor de gein is wa omlaag. Had bij mij ook effect
Als je zijn graphics nu ziet staan ga je er om :'( (huilen) :P. Alles staat op laag, en als je dan kijkt naar gemiddeld of hoog, staat dat in het rood. Zelf vind ik dit heel gek omdat hij het perfect deed op de vorige patch (1.12).
Ik ga denk ik maar weer eens met EA GAMES e-mailen 8)

Angelo

Verwijderd

Systeem specs?
Pagina: 1