Toon posts:

Hoever kan een GeForce 2 GTS?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi.

Tot hoever kan ik m'n Creative GeForce 2GTS 32MB opfokken met de standaard koeler? En met een Blue ORB? Ik kan op dit moment namelijk niet zelf proberen.

Verwijderd

Is heel verschillend sommige gaan tot over de 400Mhz voor de Core en over de 420 met het geheugen maar sommige komen maar tot 380 core en 380 geheugen zoals ik

Verwijderd

400mhz core??? doe mij er 10!

ik kom echt niet verder als 250... dan gaat ie ut echt wel begeven!!

mem kom ik tot de de 420, maar dan begint er toch wel iets corruptie (kleine pixels) op het scherm te komen...

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:50

Exirion

Gadgetfetisjist

Die van mij komt zonder extra koeling tot een memoryspeed van 385, en daarboven krijg ik foute pixels in het beeld. Core komt makkelijk tot 230, maar dat heeft weinig zin omdat bij 200 het geheugen al de berperkende factor is. Opvoeren van de core heeft weinig zin.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

ja dat is natuurlijk mijn fout |:( standaard loopt de core op 200 Mhz en daar kan max 300Mhz uitgehaalt worden en gem. zo'n 250

Verwijderd

Mijne haalt met standaard spul 250/395, maar met een Blue Orb straks denk ik wel meer. :)

Greetz

Verwijderd

Op maandag 22 januari 2001 16:28 schreef im_me het volgende:
Is heel verschillend sommige gaan tot over de 400Mhz voor de Core en over de 420 met het geheugen maar sommige komen maar tot 380 core en 380 geheugen zoals ik
400 core haahah no way >:)
Type foutje neem ik aan >:)
Is idd verschillend per kaart...

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-08 21:42

reiker

dan jij!

mijn v7700 64 mb pure loopt nu op 235/400 zonder problemen, dus dat kan hoger :P

Zo gezegd, zo gedaan.

Pagina: 1