Ik heb momenteel Media Center 2005 geinstalleerd, probleem is nu dat ik sinds enkele dagen plotseling problemen heb bij Live TV kijken. Voorheen geen problemen.
Bij het kijken naar (tot nu alleen ??!!) Net5 schiet de CPU belasting na ong. 1 min. naar 100% en gaat alles erg schokken. Als je dan op stop drukt oid duurt het ook eeuwenlang voordat er ook maar iets gebeurd.
In taakbeheer valt me op dat in het begin CPU op ong. 60% staat en dan plots naar de 100% schiet, dit komt doordat dan EHRECVCR.EXE het resterende CPU gebruik inneemt.
Ik heb van alles geprobeerd:
- drivers DVD decoder uninstall/ install (PowerDVD, nvidia decoder)
- driver videokaart uninstall/ install
- Ghost image terugzetten van wel werkende versie
- allerlei opties in windows/ mce/ dvd decoder proberen
- en nog veel meer dit soort dingen
Snap er echt helemaal niets van, wel veel mensen met soorgelijke problemen gevonden op forums, maar nergens een goede oplossing.....HELP !!!
Systeem:
P IV 1,7 Ghz
512 mb (pc 133
)
250 gb + 40 gb IDE
Bij het kijken naar (tot nu alleen ??!!) Net5 schiet de CPU belasting na ong. 1 min. naar 100% en gaat alles erg schokken. Als je dan op stop drukt oid duurt het ook eeuwenlang voordat er ook maar iets gebeurd.
In taakbeheer valt me op dat in het begin CPU op ong. 60% staat en dan plots naar de 100% schiet, dit komt doordat dan EHRECVCR.EXE het resterende CPU gebruik inneemt.
Ik heb van alles geprobeerd:
- drivers DVD decoder uninstall/ install (PowerDVD, nvidia decoder)
- driver videokaart uninstall/ install
- Ghost image terugzetten van wel werkende versie
- allerlei opties in windows/ mce/ dvd decoder proberen
- en nog veel meer dit soort dingen
Snap er echt helemaal niets van, wel veel mensen met soorgelijke problemen gevonden op forums, maar nergens een goede oplossing.....HELP !!!
Systeem:
P IV 1,7 Ghz
512 mb (pc 133
250 gb + 40 gb IDE
just me