Toon posts:

Abonnement opzeggen, nieuwe aansluiten?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb momenteel een 2-jarige contract bij Orange, het gaat hier om abonnement Free 40.
De overeenkomst loopt op 14-06-2006 af, nu heb ik een opzeg termijn van 3 maanden.

Ik ga mijn contract afzeggen maar ik wil graag mijn nummer behouden, wat ik dus wil is;

- Contract bij Orange afzeggen.
- Mijn nummer behouden
- Een contract afsluiten bij KPN of Vodafone.

Hoe kan ik dit het beste doen? Moet ik mijn contract afzeggen en een nieuw contract bij KPN of Vodafone op 14-06-2006 met nummerbehoud laten ingaan?

Heb diverse e-mails verzonden, maar krijg gewoon simpel weg een link naar een helpdesk pagina over nummerbehoud.

http://www.gsmweb.nl/gsmweb/bestel.htm#nummerbehoud

Hier wordt ik niet echt wijzer van..

Groeten...

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:16

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

zie ook www.telecomvergelijker.nl, maar je kan volstaan met een briefje waar je juist dat in aangeeft.
je kan ook kpn/vodafoon aanvragen en dan hen laten opzeggen per 14-6. Je bent overigens wel heel vroeg, want je zit 4 maanden voor de einddatum van je contract..

ping 127.212.23.124

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Dat je vroeg bent, maakt toch niets uit? Liever een maand te vroeg, dan een maand te laat. Zelf heb ik een paar maanden terug mijn orange contract opgezegd. Daarna heb ik een contract bij HI afgesloten. In de winkel vertelden ze mij dat je minstens 10 dagen van tevoren moet aangeven dat je het oude nummer van orange wil behouden. Dan komt alles in orde.

Verwijderd

Je kunt een nieuw contract afsluiten bij VF en dan wordt daar gezorgd voor het nummerbehoud.

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:31
Kijk gewoon even op de site van KPN en of Vodafone, daar staat meestal precies wat je moet doen bij een overstap met nummer behoud.

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:09

Nakebod

Nope.

Ik weet niet hoe snel je een Vodavone abbo wilt? Maar als je je abbo opzegt, wordt je (Volgens een brief die ik kreeg van Orange) automatisch omgezet naar prepaid, met behoud van je nummer.
En dan daarna gewoon porteren van Orange prepaid naar Vodavone.
Dit was zo een 1.5 jaar geleden, ik verwacht niet dat Orange die werkwijze heeft aangepast.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Pagina: 1