Toon posts:

Asus x850 xt pe probleempje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb kort geleden een asus x850 xt pe agp aangeschaft, deze had catalyst 5.3 drivers(hele oude) erbij. Ik heb de nieuwste drivers van omega 6.1 erop gezet maar nu krijg ik bij het opstarten steeds dat schermpje met ''nieuwe harware gevonden blabla, en een aantal andere fout meldingen met canot find low level device drivers en een asus smart foutmelding.

Ik kan deze allemaal wegklikken en is het probleem schijnbaar opgelost want hij presteert goed in games en 3dmark, ware het niet dat ik bij een uurtje gamen al een crash naar desktop krijg. Ik heb nu geen idee wat ik hiermee aan moet. Iemand een oplossing??

Mijn specs:

Msi neo2 platinum
AMD64 939 3000+@3500+ winchester
Antec truepower 2 480
Asus x850 xt pe
samsung spinpoint stat 80 gig
dvd brander
cdrom

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-07 23:59
Probeer de drivers volledig te verwijderen, en installeer dan gewoon de laatste catalyst drivers.
Wat je kan doen is System Restore gebruiken (als je dat enabled hebt dan), en dan terug gaan naar de catalyst 5.3 versie. Die deïnstalleer je, en installeer vervolgens de laatste catalysts.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Probeer het ook eens met je CPU op de standaard settings, misschien dat die het probleem veroorzaakt.

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-07 23:08

TiMMieJ

PSN: Orixez

Dit komt doordat je de ASUS smart doctor gebruikt.
Verwijder deze maar als je geen Asus drivers gebruikt want dan gaat dit niet werken.
Mocht je dit wel echt willen gebruiken dan moet je de Asus drivers installeren.

Verwijderd

bij mij is het zelfde gebeurd en heb dit opgelost nadat ik de omega drivers geinstalleerd had ook de vivo drivers/wmd drivers via ati site te installeren.
niet vergeten om ook met bhv catalyst uninstall te gebruiken ook van ati site