Waarom niet? Mijn post wordt verwijderd, als ik het forum noem waarop te vinden is hoe de sms-inbox van een SE W800i/K750i te vergroten is (het welbekende blaat.com). De link naar het betreffende topic staat nota bene in de startpost van het topic (dog4life in "Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D75...").
Wat mij opvalt dat in OM wél over firmwareaanpassingen gesproken mag worden (het 'overklokken' van een LiteON 401 naar 411/811), wat m.i. een kwalijkere zaak is. Ik snap ook wel dat het niet de bedoeling is dat op GOT alle illegale maniertjes te vinden zijn, maar een linkje weghalen naar een bekend forum waar 1001 dingen staan vind ik wel erg vreemd...
Wat mij opvalt dat in OM wél over firmwareaanpassingen gesproken mag worden (het 'overklokken' van een LiteON 401 naar 411/811), wat m.i. een kwalijkere zaak is. Ik snap ook wel dat het niet de bedoeling is dat op GOT alle illegale maniertjes te vinden zijn, maar een linkje weghalen naar een bekend forum waar 1001 dingen staan vind ik wel erg vreemd...
[ Voor 4% gewijzigd door moto-moi op 16-02-2006 18:20 . Reden: de link nog een keertje noemen is totaal niet nodig. ]