Toon posts:

Welke keuze Geforce DDR of GTS 2 ?

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een pentium III 500 (katmai) en wil een Geforce kopen ter vervanging van mijn TNT. Nu is mijn vraag of een Geforce GTS 2 wel geschikt is voor mijn p3 500.
Ik heb ergens gelezen dat de Geforce 2 een snelle pc nodig heeft om echt zijn kracht te kunnen tonen. Anders neem ik maar een gewone geforce ddr.

Dus wie kan mij helpen ee keuze te maken.

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 18:34

admiral866

The King Personality Disorder

idd kun je het beste een geforce DDR nemen.
En aangezien je ook geld hebt voor een Geforce 2 (GTS), zou ik je een ASUS V6800 Deluxe aanraden.
Daar kun je van alles mee: Video in, Video out, en ik geloof nog iets leuks.

Maar als je alleen maar voor games ed gebruikt, dan zou ik een Creative GeForce Pro 32M DDR nemen. Omdat die goedkoper is.

iedereen mee eens>?

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 28-08 16:28

Sharky

Skamn Dippy!

mee eens. maar wat voor cpu heb je dan nodig voor een GTS?

This too shall pass

• bille
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-08 23:45

bille

Don't call me Buff

Noem een Geforce ddr "maar gewoon" ik ken zat mensen die smeken om een "gewone" Geforce ddr. :)))Gelukkig heb ik er al een en die bevalt me uitstekend!
Ik vraag me af of het verschil met een Geforce 2 wel zo groot is! Ik geloof dat het niet danig uitmaakt.

Ultra Pilammo 6666Mhz AMD, 4251Mbit/s RAM, Gefors V6666 MegaTurbo, 43" TFS, Ultra 80Gig Firewire netwerkkaart en 5D geluid met 66 speakers in 5 dimensies

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-08 11:36
Ik zou die Geforce2 aanraden. Ten eerste een verschil van 100 tot 200 pieken is nog wel te overbruggen. Ten tweede is ie gewoon sneller dan een Geforce (in ieder geval in 16-bit kleur, in 32-bit is het verschil wat minder groot). Dus als je pieken zat hebt, raad ik toch de Geforce2 aan.
Anders gewoon de Geforce..

Verwijderd

ik heb min of meer de zelfde vraag gesteld in Videoplanken en BeeldKanonen, en ik ga toch voor de Asus V7700...(GTS2) maar ik wacht nog effe tot dat die in 64MB versie uitkomt, want dan wordt de 32 MB goedkoper.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie reactie!

Kunnen julie ook vertellen of een voeding van 135 watt voldoende is voor een geforce 1.
Het schijnt toch dat die een behoorlijke wat stroom trekt.

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 04-08 18:17
Volgens mij bestaan er geen 135 watt PC voedingen. 235 bedoel je waarschijnlijk. Dat is wel genoeg denk ik. Ik zou trouwens de Hercules (Guillemot) 3D Prophet DDR nemen.
Pagina: 1