Ik zit met het volgende waarvan ik gewoon benieuwd ben wat andere werkenden ervan vinden. Ik heb gesolliciteerd bij een groot, zeer prestigieus advocatenkantoor in de Randstad en werd uitgenodigd voor een gesprek. Echter tijdens dat gesprek kwam het kantoor (bij monde van de gesprekspartners) en vooral de houding en de werkethiek die men daar erop nahield op mij over als iets waar ik me niet prettig bij voel. Ik was echt blij dat het gesprek voorbij was, ik had het niet naar m'n zin.
Nu krijg ik te horen of ik door ben en ze de procedure willen voortzetten, en de kans zit er best in dat ik voor het vervolgtraject word uitgenodigd. Maar mijn 'gut feeling' zegt dat dat toch nergens toe leidt. Nu zit ik dus een beetje met het punt: is het erg lomp of 'not done' om zodra de secretaresse mij belt gewoon aan te geven dat ik geen prijs stel op een volgend gesprek? Ik wil toch stoppen, maar het liefst wel op een manier waarbij het kantoor zich ook niet in zijn waardigheid aangetast voelt.
BVD
Nu krijg ik te horen of ik door ben en ze de procedure willen voortzetten, en de kans zit er best in dat ik voor het vervolgtraject word uitgenodigd. Maar mijn 'gut feeling' zegt dat dat toch nergens toe leidt. Nu zit ik dus een beetje met het punt: is het erg lomp of 'not done' om zodra de secretaresse mij belt gewoon aan te geven dat ik geen prijs stel op een volgend gesprek? Ik wil toch stoppen, maar het liefst wel op een manier waarbij het kantoor zich ook niet in zijn waardigheid aangetast voelt.
BVD
[ Voor 7% gewijzigd door nare man op 16-02-2006 17:47 ]
After all, you can't see a figure's panties unless it's the real thing.