Ik snap iets niet met betrekking tot Exchange 2003 en Outlook 2003
Ik zal het scenario even kort en bondig omschrijven:
Persoon A heeft een POSTVAK.
Persoon A deelt de INBOX met Persoon B (rechtermuisknop --> Delen...)
Persoon B logt in op zijn PC en klikt Bestand --> Openen --> Map van andere gebruiker...
Persoon B voert "Persoon A" in en klikt OK. Persoon B ziet nu de INBOX van Persoon A.
Tot zover goed. Nu wil ik echter een permanente link leggen naar de inbox van Persoon A.
Dus als Persoon B zijn Outlook opstart, moet hij direct een mapje "Inbox van Persoon A" zien.
Ik krijg dit niet voor elkaar en kan ook geen optie vinden (zelfs niet via Google
). Ik kan dus wel de map gewoon openen en inkijken, maar zodra ik een andere map aanklik, ben ik de INBOX van Persoon A kwijt 
Ik wil alleen rechten op de INBOX van Persoon A, en dus niet op de gehele POSTVAK..
Wie o wie?
Ik zal het scenario even kort en bondig omschrijven:
Persoon A heeft een POSTVAK.
Persoon A deelt de INBOX met Persoon B (rechtermuisknop --> Delen...)
Persoon B logt in op zijn PC en klikt Bestand --> Openen --> Map van andere gebruiker...
Persoon B voert "Persoon A" in en klikt OK. Persoon B ziet nu de INBOX van Persoon A.
Tot zover goed. Nu wil ik echter een permanente link leggen naar de inbox van Persoon A.
Dus als Persoon B zijn Outlook opstart, moet hij direct een mapje "Inbox van Persoon A" zien.
Ik krijg dit niet voor elkaar en kan ook geen optie vinden (zelfs niet via Google
Ik wil alleen rechten op de INBOX van Persoon A, en dus niet op de gehele POSTVAK..
Wie o wie?
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.