Bij het downloaden van iets heb ik al dikwijls gemerkt dat je eerst een veelbelovende stream hebt van om en bij de (bij mij dan) 900 kb per sec, maar dat die algauw zakt tot rond zo'n 300 à 350 kb per sec. De snelheid van je verbinding hangt natuurlijk ook af van de server, maar ik vraag me toch af hoe dat komt. Iemand een idee? Technische uitleg? Ik vond geen vergelijkbare topics.
Verwijderd
Het is al in vele topics genoemd, maar je browser/download manager buffert zodra jij op die link klikt en blijft bufferen totdat jij de locatie hebt bepaald waar het bestand dient te komen. Klik jij bijv. op een bestand van 10 MB en je wacht een minuut dan begint je snelheid heel hoog maar zal na verloop van tijd 'inzakken'. In werkelijkheid was je al die tijd al op dezelfde snelheid (ervan uitgaande dat de server een stabiele stream aanbiedt en jij een stabiele i'net verbinding hebt en onderwijl geen andere zaken doet).
Wat voor snelheid heb je trouwens? Aan je snelheid te zien ADSL Lite (3 mbit).
Wat voor snelheid heb je trouwens? Aan je snelheid te zien ADSL Lite (3 mbit).
Dit is inderdaad al zeer vaak langs gekomen en had je ook gerust met behulp van de search/GoT kunnen vinden.
SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment
Ayofe Theme for Symbian S60
Dit topic is gesloten.
![]()