Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Vorige week zaterdag een ROKR E1 gekocht bij de phonehouse icm een dvd player.
De ROKR voldoet niet aan mijn eisen:
* slaat af en toe vanzelf uit
* tijdens afspelen MP3 gebeld worden: toestal slaat vast
* Toestel ligt meer op delader dan in mijn zak.

Ik heb vorige week de mankementen al opgenoemt bij TPH en kreeg enkele dagen terug een nieuwe lader: mankementen blijven bestaan.
Ik wil nu eigenlijk van mijn ROKR af en over op een Sony of Nokia tegen bijbetaling natuurlijk.
De eigenaar van TPH bij ons in het gehucht bood aan de ROKR op te sturen en wilde van geen omruil weten.

Wat zijn mijn kansen dat ik dit uberhaupt voor elkaar kan krijgen eventueel via het hoofdkantoor van TPH?

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Heeft TPH een tevredenheids garantie?

TPH kan er niets aan doen dat jij, anderhalve week na aanschaf, niet tevreden bent.
Er wordt aangeboden het toestel ter reperatie aan te bieden, en dat wil je niet.

Dat TPH niet wil omruilen lijkt me logisch. Wat moeten hun dan met een 2de hands toestel?

Niet goed geld terug garantie, of tevredenheids garantie wordt bijna nooit gedaan.

Jij koopt die ROKR, hun verkopen jouw deze. Deal is rond. Bij defect zijn ze verplicht garantie te leveren, en hebben ze ook netjes aangeboden.

Je kansen: 0,0. Maar nooit geschoten is altijd mis, nee heb je, ja kun je krijgen.

Ey!! Macarena \o/

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:01

Piggen

Lekker bakkie

Ze hebben wel een tevredenheidsgarantie, maar daarvoor zijn de voorwaarden:

-binnen 7 dagen
-toestel in nieuwstaat en in originele verpakking
-niet voor prepaid- en netwerkpakketten en tweedehands toestellen

http://www.thephonehouse....NL//diverse/AV_winkel.pdf

Zoals als gezegd was, ze hoeven alleen voor een werkend toestel te zorgen en dat willen ze ook. Als het toestel toch niet bevalt, is dat niet hun probleem. Maar misschien dat een reparatie of omruil de problemen oplost.