Toon posts:

Ati catalyst 6.2

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dat is dus de driver die ik nu gebruik, nou vallen er mij een paar dingen op er staat 2 x ati2evxx.exe in taskmanager en 3 x cli.exe kan ik deze bestanden gewoon van mijn startup weghalen , of zijn ze erg belangrijk? En waarom start hij meerdere keren dezelfde exe?

• Rhannie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-08 18:09

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Heb je de oude Catalystdrivers wel weggehaald toen je Catalyst 6.2 ging installeren?

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

Verwijderd

Topicstarter
jep met catalyst uninstaller, trouwens 5.10,.5.11, 5.12, 6.1 hadden het allemaal ook, post een beetje laat:P

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Misschien "iets" meer info? Gewoon (na een backup en als WinXP na restore point) proberen kan ook geen kwaad natuurlijk. Wat denk je er zelf over als je gewoon de namen van de executables intypt in Google? Meteen de eerste hit zegt al genoeg. Drie keer: wat start er allemaal op via welke weg? (Wat zegt bijvoorbeeld Autostarts of msconfig; wat staat er in je register en wat in je Startup (Opstarten) folder in de startbalk? Log je misschien verschillende keren in via Fast User Switching?)

Ondertussen was je wel bekend dat enig vooronderzoek en informatie geven wel handig is en dat sticky topics (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/Sticky_off.gif)
lezen helpt. Ik stel voor dat je even opnieuw begint met meer info en eigen inbreng. Op deze manier is het voor ons zo lastig werken: opties te gaan opnoemen is een beetje overdreven als je het voorwerk ook gewoon zelf even kunt doen en voor ons is het zo gokken zonder zelfs maar te weten welk OS je hebt ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.