System Specs: http://specs.tweak.to/13639
Verwijderd
AMD en Intel koeler zijn bij wijze van spreken zo groot als 't bordje, dat gaat niet passen.
Grootste wat past is een Zalman NB blokje. Ik vraag me alleen af of dat voldoende is om passief te koelen, met de standaardheatsink verbrand ie na een paar uur zonder fan (ervaring
).
Grootste wat past is een Zalman NB blokje. Ik vraag me alleen af of dat voldoende is om passief te koelen, met de standaardheatsink verbrand ie na een paar uur zonder fan (ervaring
De processor is ongeveer 4cm in lengte en breedte. De zalman Northbrigde koeler past er perfect op. Ik heb hem er ook op zitten. Met een 8cm fan die er zijwaarts tegenaan blaast. Dat gaat prima. Passief gekoeld gaat niet lukken, er moet wel airflow over de heatsink heen.
Ik ga de fan nog vervangen door een 8cm papst 1000rpm fan (erg stil, maar ook weinig luchtverplaatsing) , maar daarvoor wil ik eerst de temperatuuruitlezing werkend hebben, dus die info kan ik nog niet geven.
Ik ga de fan nog vervangen door een 8cm papst 1000rpm fan (erg stil, maar ook weinig luchtverplaatsing) , maar daarvoor wil ik eerst de temperatuuruitlezing werkend hebben, dus die info kan ik nog niet geven.
Look behind you! A three headed monkey!