[Philips 190X6FB] Wandmontage mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

• Vanvlerken
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-03-2023
Ik sta op het punt een TFT scherm te kopen, waarbij de voorwaarde is dat hij aan een wand gemonteerd kan worden. Omdat onder andere de Philips 190X6FB qua specificaties goed uit de bus komt, overweeg ik de aanschaf van dit scherm. Maar ik kan nergens vinden of deze monitor aan de wand te bevestigen is. Ik heb naar de Philips consumerdesk gebeld, maar daar konden ze me geen duidelijk antwoord geven (de medewerker "dacht van niet"). Heeft iemand de 190X6FB in zijn bezit en kan hij uitsluitsel geven of hij wel of niet aan de wand te monteren is? En voldoet hij aan de VESA standaard voor wandmontage?

AMD Athlon 2500+ (Barton) - Asus A7V8X-X - 512MB PC3200 - Asus V9250 X/TD 128MB - Maxtor 120GB

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

ARME AOW’er

Verwijderd

Elke tft heeft toch standaard een VESA aansluiting?

• Vanvlerken
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-03-2023
Op de MyCom website staat dat ie wel VESA100 ondersteunt. Ik heb MyCom ook gemaild of het werkelijk zo is en zij beweren van wel. Hier de reactie van MyCom op mijn vraag:
In dit geval wordt verwezen naar de VESA-standaard met betrekking tot de ophangmogelijkheid van de monitor. De afstand tussen de schroefgaten is in dit geval 100mm.
Maar ik twijfel of ze daadwerkelijk gekeken hebben of deze aan de wand gemonteerd kan worden en dat ze gewoon de informatie van hun website hebben geplukt. Graag een reactie van iemand die daadwerkelijk een 190X6BF in zijn bezit heeft.

AMD Athlon 2500+ (Barton) - Asus A7V8X-X - 512MB PC3200 - Asus V9250 X/TD 128MB - Maxtor 120GB