Maakt ASHosting beloftes waar?

Pagina: 1
Acties:
  • 338 views sinds 30-01-2008

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:23

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Topicstarter
Ik heb gister een domein+hostingpakket aangevraagd bij ASHosting. Bij de FAQ kan ik het volgende lezen:
Vraag: Hoe snel is mijn site actief?
Antwoord: Zodra u uw bestelling heeft gedaan gaan wij hiermee aan de slag. Wij garanderen dat u binnen 24 uur uw pagina kunt uploaden. In de praktijk is dit binnen een aantal uur. De domeinregistratie hangt af van de instanties die hier over gaan (NIC, SIDN). Een com/net/org registratie is binnen 48 uur actief en een nl-registratie is binnen 72 uur actief.
Wie heeft ervaring met ASHosting en kan mij vertellen of ze dit ook waarmaken?

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

dat uploaden wel domeinregistratie kan soms wel wat langer duren..

• Neman

Neman

Topicstarter
Ik neem aan dat ze om 18.00u sluiten, mailen ze dan vlak voor sluitingstijd de logingegevens of zo? Of moet je eerst een faktuur gekregen en betaald hebben voordat die 24u regeling opgaat?

Verwijderd

AS Hosting wat moet je ermee >:)

• Neman

Neman

Topicstarter
Daar gaat het nu even niet om putlucht!

Verwijderd

Op maandag 22 januari 2001 17:01 schreef Neman het volgende:
Daar gaat het nu even niet om putlucht!
Daar gaat het denk ik wel om. Wanneer je een goeie hosting wil hebben moet je toch wat dieper in de buidel tasten. ;)

• Neman

Neman

Topicstarter
Daar gaat het denk ik wel om. Wanneer je een goeie hosting wil hebben moet je toch wat dieper in de buidel tasten. ;)
Ja maar die host is al aangevraagd, dan doen andere hosts er niet meer toe. Wel ff on-topic blijven anders zit het hier straks stampvol met dit soort ongijn!

Verwijderd

Het hostingaccount was bij mij al actief - heel snel na aanvraag van het pakket per e-mail - voordat ik de rekening ontving.

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Ik had mijn account gegevens ongeveer 4 uurtjes na de fax. :)

alleen de domein gegevens (verhuizing) duurde wel lang, 1 week.... Hij stond bij KPN en het duurde lang voordat alle DNS gegevens goed stonden, iets meer dan een week :( geen idee van de oorzaak....

Programmer - an organism that turns coffee into software.

• Neman

Neman

Topicstarter
Ik zie hier allemaal mensen die alles hebben aangevraagd via fax en e-mail, maar zijn er ook mensen die het net als ik via de website hebben gedaan?

• SAiKO
  • Laatst online: 20-05-2024

SAiKO

Grote Smurf

Ik werk ook met ASHosting.nl! Werkt perfect! De gasten zijn echt flexibel als het aankomt op het aanpassen van een pakket naar jouw wensen! :D

Verwijderd

AsHosting is dus wel aan te raden ?

Verwijderd

Op dinsdag 23 januari 2001 15:10 schreef geerz het volgende:
AsHosting is dus wel aan te raden ?
Zeker wel echt TOPPIE !!!!!!!

Volgens mij beginnen ze echt super populiare te worden hier >:)

Verwijderd

ik ben al meer dan tien jaar klant. technisch is niks mis mee, maar het is er een administratieve puinhoop, helpdesk blinkt uit in op alles een antwoord geven behalve je vragen, (hoef je niet van mij aan te nemen, google maar) Het toppunt en de druppel was 1 zoekgeraakte onbetaalde factuur (hadden hun naar het technical contact gestuurd, en niet naar de administrative contact) van een paar tientjes. de disproportionele maatregel was alle 24 domeinen op zwart zetten. (heb in tijden niet zo voor lul gestaan bij klanten). iedereen moet het zelf weten met wie ze werken. ik ben klaar. maar ik ga rustig op zoek naar een andere partij...

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

offtopic:
psst, psiseeker, heb je de datum van de laatste reply gezien. Je kickt een topic van ruim 9 jaar oud ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 30-01 08:52

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Ik denk dat we hier zomaar een kandidaat hebben voor het record "schop een zo oud mogelijk topic omhoog"
Ruim 9 jaar oud. Dat is natuurlijk nergens voor nodig :)

[ Voor 7% gewijzigd door Equator op 05-02-2010 13:19 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.