Als je macro is uitgevoerd, heb je die toch niet meer nodig?
Als ik een word document krijg (of excel) en er zitten marco's in, zijn die uitgeschakeld.
Ik heb voor excel veel macro's geschreven voor me werk, en wil echt niet dat een ander er met mijn macro's vandoor gaat.
Als ik een word document krijg (of excel) en er zitten marco's in, zijn die uitgeschakeld.
Ik heb voor excel veel macro's geschreven voor me werk, en wil echt niet dat een ander er met mijn macro's vandoor gaat.
Ey!! Macarena \o/
Ik moet het maken voor school. De macro moet ik dan sturen naar mijn leraar ter goedkeuring. Het is de bedoeling dat de macro een knop wordt in de werkbalk van Word. Ik selecteer een stuk onbewerkte tekst, klik op de knop in de werkbalk en de tekst wordt aangepast.RaZ schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 13:50:
Als je macro is uitgevoerd, heb je die toch niet meer nodig?
De macro werkt verder goed en ik krijg ook de knop in de werkbalk maar ik wil hem IN het document opslaan zodat ik hem kan mailen naar mijn leraar....
Dan stuur je toch je normal.dot?
Ivm de werkbalkaanpassingen kun je beter macro + aangepaste werkbalk opslaan in een aparte dot file en dat in de opstartdirectory van Word plaatsen. Is het ook globaal beschikbaar.
Kopieren / verplaatsen van macro's en werkbalken via de ui:
Extra-->Macro-->Macro's-->Beheer
Ivm de werkbalkaanpassingen kun je beter macro + aangepaste werkbalk opslaan in een aparte dot file en dat in de opstartdirectory van Word plaatsen. Is het ook globaal beschikbaar.
De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland
Kijk hier heb ik wat aan! Thnx Dude!Niesje schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 14:17:
Dan stuur je toch je normal.dot?
gooi maar op slot
Nee, nee, en nog eens nee. Slotjes zijn niet op verzoek beschikbaar en zeker niet bedoeld om topics af te sluiten omdat de vraag van de ts beantwoord lijkt te zijn.gooi maar op slot
De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland
Pagina: 1